Sayfalar

18 Ocak 2015 Pazar

............(şiir)

şarkı dinlerken şiir yazmayı seviyorum bu şarkı ile okumanızı tavsiye ederim.Sevgiler....
............
Her an son dakikaymış gibi
her nefes son nefes gibi
gördüklerim ve duyduklarım sonsuzmuş gibi
bir satır yetmemiş gibi
haykırsam sonu gelmeyecek gibi
bitmeyecek tükenmeyecek gibi
kör kütük gibi yaşamak gibi
susmak
konuşmak
dilemek
dillenmek
koşmak
engin denizlerin derinliklerinde süzülmek gibi
bulanık bir düş gibi
omuzlara binen yük gibi
yetmeyen satırlar,
anlatılmayan his gibi
sen gibi ben gibi
biz gibi
boş gibi
dolu gibi
dip gibi sığ gibi
mahzenlere hapsolmak gibi
aşk gibi nefret gibi
birde sonu gelecek gibi
hiç bitmeyecek gibi
hasar almış gibi
hayat gibi işte
ben gibi anlatılmamış gibi
yaşadım say gitsin
hiç yaşamadım gibi
derin bir ................................boşluk................................... gibi
Yazar : Hayatkitap
dipnot : şiirin başlığı ...... dır :) )

2 yorum:

  1. çok güzel bir şiir olmuş bir şiir sever olarak çok beğendim :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. bir şiir sever olarak sizin yorumunuz elbette daha kıymetli benim için ayrıca şiirlerim içimden geldiği gibidir hani belli şeyleri kafama takmadan yazdığım için eserler ve yazarım o nedenle de herkesin şiir kavramına uymayabiliyor herkes beğenmeyebiliyor sizin beğenmeniz ve yorum atmanız beni çok mutlu etti inanın

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir