Sayfalar

25 Temmuz 2016 Pazartesi

Diploma / Namık Kemal Üniversitesi

Sonunda 10 sene sonra diplomamı alabildim :) 4 sene okuldan dolayı çıkmadı diplomalar diğer seneler de ben gidemedim ...ve kavuştum şimdi dışardan ikinci bir üniversite okuyorum inşaAllah sosyal hizmetler alanında çalışmak istiyorum nasipse...şimdi kendi sağlık sorunlarıma uygun iş bulsam yine çalışmak isterim ama normal standartlarda bile iş bulamıyor millet :)

20 Temmuz 2016 Çarşamba

Benden ülkeden haberler

Yatıyorum kafa gidik kortizondan akşam 10 en fazla sonrası iptal.Yatıyorum kalkıyorum ki bacaklara kramplar girmiş agrinin dibine vurmaktayim.gündüz desen ilaçların yan etkilerinden kıvrım kıvrım kivriniyorum .gece desen gene uyku yok hatta bu yazıyı 5 e yazıyorum. sonra bir bakıyordu. instagram a kızın biri ohal ilan edildi diyo.vücudumda kan yok ilaçlar bitirdi beni kemoterapilerin yan etkileri yeni yeni vuruyor sacim dokulmedi ama varın gerisini siz düşünün 😊.ama moral bozmak yine yok bir gece kalkıyorum annem çığlık çığlığa aşağı katta çalışıyor tv başında sabaha kadar izliyorlar eşimle bakıyorlar bana yasak koydular tabiki bakmamam için.niye?millet helikopterle taraniyor.bundan kotusu sanıyorum namusumuz a gelebilecek birşey olabilirdi bundan kotusu ekim gavurunhn ülkeye girip kadınları alması olabilir başka da bundan kötüsü yok bence.Rabbim onlara fırsat vermesin .velhasıl bir duyuyorum yaş 27 hayatında darbe görmemiş bana annem darbe oldu kalp diyo ya saka mısınız diye dalga geçiyorum ama bakıyorum ciddi git esini de uyandir diyor.haydaa darbe ne llan diyorum zaten uyumamisim her yarım agriyo darbe bende zaten diye iç seslerim konusuyo ve şu son bir hafta darbe değil cinayet insanlık dışı muamele türk halkının asıl direnişi ve iman gücü görüyorum. olen insanlar ve darbe puskurtuldu .halk savaştı denebilir.Allah vefat edenlerden ebeden razi olsun mekanlarini sehitlik etsin ve haklarını bize helal etsinler ins.Vatan söz konusu olduğunda hepimizin tereddutsuz gitmemiz gerekir.velhasil lafı da çok uzattım.ilaçları diyordum bazı ilaçlarla kortizon cakisiyor diğer bloguma bunların isimlerini gireceğim. belki ileride birilerinin ihtiyacı olur diye benim yasadiklarimi yasamasinlar.
Ülke de ohal ilan edilmiş en ufak fikrim de yok okudum birşeyler bizi etkileyebilecek birşey değil sanıyorum yönetimsel birşey bir nevi öyle geldi bana .bakalım mevlam neyler neylerse güzel eyler ...
herkese hayirli günler dilerim

18 Temmuz 2016 Pazartesi

Tirende Bir Keman / Mustafa Kutlu

               

Hayal kırıklıkları,şarkılar ve bir baba-ogulun hayatına girip çıkan insanlar...
fakirlik,yalnızlık ve caresizlik kitapta yoğun şekilde hissediliyor.Beni huzne boğan ama hayattaki gerçekleri yüzüme yüzüme vuran en hakikisinden ve en sadesinden bir hikaye kitabı.Mustafa Kutlu okuduktan sonra kitaplarındaki asıl anlatılmak isteneni birazda anlamak gerekiyor yoksa sadece okumuş oluruz.Bazen gülümsetse de bolca yeşilçam havası var,bolca musiki ve hüzün.
Hatta içindeki Türk sanatmüziği seceneklerinden biri eşliğinde okunabilecek harika bir kitap.

Puanım 5/5 
Mustafa kutlu sevenler kervanına katıldım...



12 Temmuz 2016 Salı

Stefan Zweıg / KORKU



Stefan Zweıg 'ın okuduğum ilk kitabı Satranç ve çok beğenerek okumuştum.Korku'yu ikinci sıraya koymam bence yerinde bir tercih olmuş farkında olmasam da....Biraz okuma süresi uzadı tatilde olduğum için başka şeylerle uğraşmaktan kitaba zaman bulamadım ama her fırsatta aklımda idi merak ediyordum nasıl devam edeceğini.İlgimi çeken kitaplardan biriydi ,kuzenimden ödünç aldım görünce .
Konusuna gelecek olursam hayata bakış açısının korkudan da öte kendine verdiği değersizlikle bütünleştiği bir kadın başkahramanımız var.Adı Irene..Kocasından çok kendini aldatan, hayatına umutsuzca bir renk arayan, aradıkça aslında var olan renkleri bunca zaman görememiş olmanın acısını yaşayan bir kadınBayan evli ve çocuklu..Hayatı karmaşık,düzensiz ve istediği gibi değil.Sonucunda bazı riskler alır ve hatalar yapar ve bu hataların sonucunda korku denilen o kötü duyguyla epey bir süre muhattap kalır.Yazarın bu konuda en sevdiğim yönü karakter tahlilleri,duyguları müthiş bir şekilde yansıtması ve tabi ki karakterlerin iç dünyalarındaki sesleri dile getirmedeki ustalığı.

Yazım dili zorlayıcı değil.Çevirmen harika bir çeviri yapmış duygu bütünlüğünü tutturmuş.Modern Klasikler Dizisinden çıkan bu kitabı alıp okumanızı tavsiye ederim.

Özellikle sonu beni ters koşe yapmayı başaran kitapları çok seviyorum.Sizde bu tür yoğun duygulu psikolojik tahlilli,bir çırpıda okunan gerilimli ve bunu hissettiren ,ters köşe yapan kitapları seviyorsanız okumalısınız.Mesela söyle diyebilirim ki Yusuf Atılganın Aylak Adamını seven bu kitabı da sever.

Alıntılarım:


  • “İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır.”


  • Korku cezadan daha berbattır,çünkü ceza bellidir,ağır ve hafif;bilinmeyene,sınırlandırılmışa kıyasla ceza ,daha az ürkütür.

1 Temmuz 2016 Cuma

Aczıyet....kadir gecesi

Kadir gecemiz mübarek olsun Allahım acısın ve sevdiği kullarından eylesin....
dualarınızı beklerim şifam için
geçen zamanları hatırlayınca hamdolsun diyorum bugunlere ne kadar şukur etsem az....acizim Allahım kusurluyum acizim senin yuceliğin karşısında zerreyim.utanıyorum ,verdiğin şeyler karşısındaki yaptıklarım etmiyor üzülüyorum sana layık göremiyorum razı oldugun kullardan eyle beni ne olur.....sana layık işler yapmayı senin rızanı alabilecegim kapılar aç....bu hastalığı tamamen gider vucudumdan,

Ve tüm kalbimle dilerim nerde acı ceken şifa bekleyen varsa şifa ver ya da hayırlı kapılar aç

Tuna Kiremitçi / Kendi Seven Ağlamaz

Gec kalınmış bir tanışma oldu Tuna Kiremitçi ile.
Sitareyi cok sevdim,Devranı ve beni çok şaşırtan Enisi.Karakterler bizden ve doğal.Diyaloglar kitabın sonuna kadar bildiğimiz film. Aynı zamanda ayrılık,ihanet,yaşanılan gerçeklikler günümüz düzeni ve sevgiye dair yoğun duygular barındıran tam yazın bir çırpıda okunacak farklı dunyaların kesişen romanı....anlatı tarzında skkılmadan tat alarak ve bol duygulu bir kitap arıyorsanız tanışın muhakkak....

28 Haziran 2016 Salı

Annemın guzellikleri....

annemin balkonu cicek bahcesi bayılıyorum buraya
biraz ilaç alıorum kortizonlar varken annem e gelip tatil yapayım hemde inş brda biraz toparlanırım diye dusunuyorum 
sonuçlarım iyi ama sunı olarak suanda
kanlarımın toparlanmasını bir mucize olup mds denen seyi atlatmayı diliyorum
rabbim neye ol demiş ki olmamış?
Bana da mucizesini gönderecek kemoterapiye gerek kalmayacak inş
duanızı bekliyorum








22 Haziran 2016 Çarşamba

Kur'an'daki Anne

Kuranı Kerimdeki annelik vasıflarını taşıyanlar kadınları anlatan;akıcı ,kolay okunabilir ve çok doğru bir şekilde aktarılmış özellikle bilgilenmek için öğrenmek için ideal bir kitap olmuş.Yazarın yazım dilini çok beğendim beni hiç sıkmadı.Yaz günü okumuş olmama rağmen her aksam bir kısmını okudum yattım ve sonuç olarak çok çok sevdiğim bir kitap oldu.Boş kitaplardan sıkılanlar birşeyler öğrenmek isteyenler için tavsiyemdir.
Ayrıca sadece anneler olarak düşünmeyin mühim olaylar ve güzel hadiselere de yer vermiş.Allah razı olsun yazandan...
Yazarın yüksek lisans tezinin genişletilmiş haliymiş.


Aile toplumun çekirdeği. Anne ise o çekirdeğin özü. O özün özünde ise sadece “şefkat” var.
Şefkat öyle bir iksir ki, onu taşıyan anneleri eşsiz ve benzersiz birer kahramana dönüştürüyor. Asıl önemli olan ise böyle bir gücün doğru kullanılması.
Anneyi gerçek anne yapan o şefkatin nasıl kullanılacağının şifreleri ise Kur’ân-ı Kerim’de var. Yaşayan ve konuşan Kur’ân olan Resulüllah’ın (a.s.m.) mübarek sözlerinde var.
Kimisi peygamber annesi.
Hz. Âmine, Hz. Meryem, Hz. Hacer, Hz. Sare, Hz. Asiye gibi.
Kimisi kıyamete kadar tüm mü’minlerin annesi olarak anılacak.
Hz. Hatice, Hz. Sevde, Hz. Âişe, Hz. Zeynep, Hz. Fatıma gibi.
İnsanlığa yön veren, insanlığa rehber örnek anne tabloları.
Her birisi “Rahmân” ve “Rahîm” isimlerinin parlak birer aynası.
R. Adeviye Akbulut’un uzun ve hassas çalışmalarının güzel bir meyvesi olan “Kur’an’daki Anne” isimli bu kitapta, yüce kitabımızın istediği ideal annelik koordinatlarını bulacaksınız.

Çiçeklerim


ilk biberim :)


küpe kızım :D


yeni açan güzellerim







Yeni aldıklarım


bunlarda yeni aldıklarım :)
instagram ganimetlerim içlerinden henüz birini okudum ama yazın hepsini bitirmeyi planlıyorum

21 Haziran 2016 Salı

Yeni Gelenler



Kütüphaneme yeni katılanlar....

ayrıca çok uygun fiyata instagramdaki arkadaşım @evdenkitap dan çok güzel kitaplar aldım okumaya başladım bile


Bursa'nın Çanakkale Kahramanları


Bursali çanakkale sehitlerimizi gerçek yaşanmış anlatimlarla sıkmadan ve insana hissettirir biçimde anlatıyor. 

Tarih i seven savaslardaki yaşananlara ilgi duyan arkadaşlara tavsiyem olur okuyun.bir çok yerin altını çizerek okudum ve bazı yerlerde yabancılara ofkelendim. Bize bizden başka dost yok.hepimiz cephede hiçbir ayrim olmadan savasmisiz.Atalarımız göğüslerini gerçek manada siper ederek büyük bir iman ve vatan aşkıyla bu vatan toprağı kurtarilmis. Kıymetini bilmemiz gerekiyor diye düşünüyorum. Ikilik yapmak isteyenlere inat kenetlenmek gerekir.yarısına kadar anlatım yarısından sonra liste var bursalı şehitlerin adları ölüm yerleri baba adları liste şeklinde verilmiş. Merak edenlerin alıp okuyabileceği bir kitap


28 Mayıs 2016 Cumartesi

Kitap çekilişi

 canım blog arkadaşım çok güzel bir etkinlik yapıyor ve kitap hediye ediyor......

http://bahargulce.blogspot.com.tr/2016/05/kitap-cekilisi.html

16 Mayıs 2016 Pazartesi

Blogger Yorum Kulübü

Blogger Yorum Kulübü Listesi-Destekçiler

merhaba ceyda cengiz in blogunda link şurda bloggerlar olarak birbirimizi destekliyoruz sizde katılmak isterseniz ceydanın bloguna uğrayın 
http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/2016/04/blogger-yorum-kulubu-listesi-destekciler.html

Lütfen birbirinizin bloguna uğrayıp destek verin.
Yapabiliyorsanız yorum bırakmaya çalışın.
Sosyal medya hesaplarında paylaşın.(Google+,Facebook,Twitter,İnstagram gibi)
Reklamlarına tıklayın inanın bir şey kaybetmezsiniz:) (Bumerang,Adsense)


Lütfen elinizden gelen yardımı yapın.Unutmayın biz yapmazsak karşımızdaki insandan da beklememiz yanlış olur.



LİSTE
  1. http://minimalbakim.blogspot.com.tr/
  2. http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/
  3. http://leydibakimvemakyaj.blogspot.com.tr/
  4. http://sudagidan.blogspot.com.tr/
  5. http://sevdicann.blogspot.com.tr/
  6. http://makyajdevrimi.blogspot.com.tr/
  7. http://benimtutkumm.blogspot.com.tr/
  8. http://kirmizibaslikiz.blogspot.com.tr/
  9. http://hulyaninsirlari.blogspot.com.tr/
  10. http://www.fatmaardali.com/
  11. http://auseesua.blogspot.com.tr/
  12. http://kelebeketkisi39.blogspot.com.tr/
  13. http://www.anneguncesi.net/
  14. http://guzellikrutinim.blogspot.com.tr/
  15. http://modastilnotlaridarkblack.blogspot.com.tr/
  16. http://www.bloggokhantekin.com/
  17. http://balinkokusu.blogspot.com.tr/
  18. http://www.deneyenbayandan.blogspot.com.tr/
  19. http://tekboynuzlupanda.blogspot.com.tr/
  20. http://denemedenbilemezsinn.blogspot.com.tr/
  21. http://sosyalhatun.blogspot.com.tr/
  22. http://www.bakimliginepig.com/
  23. http://clumsymakeup.blogspot.com.tr/
  24. http://beautybeybi.blogspot.com.tr/
  25. http://ilgininrenklidunyasi.blogspot.com.tr/
  26. http://turuncunundogasi.blogspot.com.tr/
  27. http://cahilokur.blogspot.com.tr/
  28. http://tupbebekseruven.blogspot.com.tr/
  29. http://www.ilkeee.com/
  30. http://mavihatunundefteri.blogspot.com.tr/
  31. http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/
  32. http://yelizinkesifleri.blogspot.com.tr/
  33. http://kahvetelvesi-kahvemolasi.blogspot.com.tr/
  34. http://istanbul-hanimefendisi.blogspot.com.tr/
  35. http://senyokkenkackezkirmizirujsurdum.blogspot.com.tr/
  36. http://seydanurdd.blogspot.com.tr/
  37. http://gunlukbasagrisi.blogspot.com/
  38. http://1masalgibi.blogspot.com.tr/
  39. http://semsiyeninaltindakikiz.blogspot.com.tr/
  40. http://www.nilgunozenaydin.com/
  41. http://esmaenes.blogspot.com.tr/
  42. http://birkisaningunlugu.blogspot.com.tr/
  43. http://1defnemasali.blogspot.com.tr/
  44. http://sadevederin.blogspot.com.tr/
  45. http://www.acemidemirci.blogspot.com.tr/
  46. http://merveninevinden.blogspot.com.tr/
  47. http://www.yazimbari.com/
  48. http://serraileminikdunyasi.blogspot.com.tr/
  49. http://blogineral.blogspot.com/
  50. http://calimeronundefteri.blogspot.com.tr/
  51. http://sadecenilgun.blogspot.com.tr/
  52. http://delikizinbohcs.blogspot.com.tr/
  53. http://hayatkitap.blogspot.com.tr/
  54. http://www.deryaninsporgunlugu.com/
  55. http://www.beyazmucizeler.com/
  56. http://tupbebekseruven.blogspot.com.tr/
  57. http://fitmotivasyon.blogspot.com.tr/
  58. http://www.elitsalemcadisi.com/
  59. https://buzlukalem.blogspot.com.tr/

15 Mayıs 2016 Pazar

Kapak Kızı / Ayfer Tunç


İnstagramdan  @okuyucu_ ve @kitapdemii arkadaşlarımla okuduğum ve aslında çoktandır yarıda bırakıp da bir türlü başlayamadığım kitabı bu sefer bu vesile ile bitirdim.
Ruh tahlilleri harika,harika bir kurgu ve bir tren içinde geçen farklı farklı karakterleri kesiştiren olaylar...ve Kapak Kızı Şebnem.Özellikle kitaptaki sonlara doğru olan  zihinsel yüzleşmelere bayıldım.İnsanların kendilerine itiraf edemediklerini birbirlerine itiraf edince ne kadar rahatladıklarını ama aslında gene de aynı sızıların kalbimizin en derininde kaldığını gösterdi bana.
Kötü bir olayın iyi bir olaya vesile olmasını görüyoruz.
Ayfer Tunç betimlemeleri ile bence bol kişili iyi bir kurgu ile romanda bizi farklı bir mekana götürüp hayattan koparıyor ve gerçekten bunu başarabiliyor.
Benim kitap okurken çevremi duymamı engelleyen nadir yazarlardan biridir kendisi.
Hemen ardına devam niteliğinde olan Yeşil Peri Gecesine başlıyorum inşaAllah.


Alıntıladıklarım;

  • Her şehrin havasını beğenmenin,her şehirde bir güzellik bulmanın da bir tür tembellik olduğunu düşündü.

  • Herkes bir şeylerin suçunu birilerinde arıyordu.

  • Yalnızlık boşluğa arkadaştı.Herkes kendisiyle dolduruyordu anlamsızlığın yarattığı boşluğu ya da tersi ,boşluğun yarattığı anlamsızlığı ,her neyse işte....


8 Mayıs 2016 Pazar

Gözümü Korkutan Kitaplar / Mim

1)Bitiremediğim bir kitap?



2)Zaman bulamadığın için okuyamadığın bir kitap?

bence gerçekten zaman isteyen ya da ara ara açıp okunacak bir kitap

3)Bir serinin devam kitabı olduğu için okuyamadığın kitap?
Seri kitap okumuyorum malesef
ama ayfer tunç un kapak kızını çok sevdim fakat hayli zaman oldu
yeşil peri gecesini okuyabilmek için de kapak kızını tekrardan okumak istiyorum üzerinden çok geçtiği için
o yüzden şuanda bekliyor


4)Yeni çıkan ve okumadığın bir kitap?

yeni mi çıktı bilmiyorum ama sanıyorum kütüphanemde yeni çıkmış bir kitap yok :)
okumadığım olarak kütüphaneme yeni katılmış bir kitap seçeyim o zaman



5)Okuduğun bir kitabını beğenmediğin için o yazardan okumadığın bir kitap?


6)Havanda olmadığı için okuyamadığın kitap?


7)Çok büyük olduğu için okuyamadığım kitap?


8)kapağını beğenip aldığın ve hakkında kötü yorum görüp okumadığın kitaplar
Ben hiç kapağına bakıp kitap almamışımdır o sebeple böyle bir kitap yok ama kör baykuşdan gözüm korktu bekliyor :D



9)Okumaktan en çok çekindiğin kitap?


belki de hikayesinden ötürü okumaktan çekindiğim bir kitap




10)en uzun zamandır okunmayı bekleyen kitap

dayımın hediyesi hemde çok çok eski bir basımdı ama ortalarına kadar gelmeme ragmen okudum saymadığım için beklettiğim bir kitap



tüm arkadaşlarım davetlidir ben bunu youtube kanalında Damla Cerrah hanımdan gördüm ve blogumda yaptım çok da samimi yapmış videosu çok güzel olmuş
youtube kanalınız varsa sizde video çekebilir ya da blogunuzda mim şeklinde yapabilir
yada instagramınızdan etiket olarak yapabilirsiniz kocaman sevgiler

4 Mayıs 2016 Çarşamba

Ateş Kırmızısı / Orhan Bahtiyar

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki hastanede yoldaşım olan bir kitap için fazlasıyla övgü içerecek bu yazım,çünkü onca insanın sesi arasında bile beni kendine bağlayan kurgusu,yazım dili ve harika betimlemeleriyle müthiş bir tarih ve sanat romanı olmuş.

    Ana karakter; II.Abdulhamit'in saray ressamlığına gelen Fausto Zonaro adında bir ressamdır.Tabi ki oralara gelmek için neler neler yaşamamış ki harika bir serüveni var roman kurgusu içinde Faustoyu tanımak ve yaşamak çok güzeldi.Ayrıca beni araştırmaya iten kitapları seviyorum.Çoğu şeyi bilmediğimi farkettim ve detaylı bir okumanın,araştırmanın içinde buldum kendimi ve çok güzel bilgiler edindim.Captan Carbone karakterini çok sevdim.Bilimden ,sanattan anlayan insanların çoğalmasını diliyorum.İnanın bana Türk yazarlardan çok çok iyi betimlemelerle kurulmuş çok iyi romanlar okuyorum.Özellikle Türk yazar okuyamayan arkadaşların tarihe ilgisi de varsa alıp okumasını ve başlangıç yapmalarını temenni ederim.Orhan Bahtiyar bu konuda size yoldaşlık yapacak.

Romanı okurken eski İstanbul gözünüzün önüne geliyor.Ayrıca kitapta Can Ersal Bey 'in de resimleri ayrı bir hava katmış romana.Hep neden ateş kırmızısı dedim ve romanı okuduğumda anladım bu da benim için harika bir son oldu.Sonu güzel bağlanmış romanları seviyorum.

Saraydan Ayasofya'ya uzanan tarihle kurgunun harmanlandığı macera,hüzün ve umut dolu bir yaşam öyküsünün roman olarak canlanmış; hayat bulmuş ve yazarının düş gücüyle kurgulanmış hali bu roman.


En sevdiğim söz de şu oldu "Her doğum ve her ölüm ağlatır."




Romanda tek tük basımdan kaynaklı eksiklikler oluşmuş .Mesela Saint Esprit Kilisesi'nin Papanın temsilcisi olan mimar Gaspar Fossatiye yaptırılmış olduğu yazıyor.Ancak doğrusu Gaspard Fossatiymiş bu sayede bakma gereği duydum ve kiliseyi ve tarihini de okudum :)Not:Ressamın tablolarına göz gezdirin derim.Kaleme aldığı hatıralarını 1924 yılında basılmaya hazır hale getirdi ancak kitap basılmadı, yıllarca aile arşivinde kaldı. Söz konusu kitap 2008 yılında Türkiye'de Abdülhamid'in Hükümdarlığında Yirmi Yıl/Fausto Zonaro'nun Hatıraları ve Eserleri adıyla yayımlandı[8].
1929 yılında 75 yaşında Sanremo'da hayatını kaybetti.

24 Nisan 2016 Pazar

Pera / Felix Lamar



Orta çağ dokusunu gözler önüne seren Venedikten İstanbul'a uzanan bir yaşam öyküsünün romanlaşmış hali.Karakter olarak Tomasso baş karakterimiz.
     Tomasso karşıt düşünceli ,yazmayı seven ,karakter olarak da iyi biri.Disiplinli babasının yüzünden yaşadığı şehirden ayrılmak zorunda kalır Tomasso.Fakat bazı talihsiz olaylar yaşar.Ve yolu İstanbula düşer.Yani o zamanın Konstantinapolis'ine düşer.
Fakat o dönemde 2.Mehmet tarafından kuşatma altındadır bu şehir.Gerçeklere sıkı sıkı tutunmuş ama hayal dünyasında gerçekleştirmek istediklerinin peşinden koşan bir genç.Kitapta Tomasso erkeklere karşı ilgi duyuyor bunu belirtmeliyim ama aslolan karakter değil.
Venedik'i ,Orta çağı ve savaşın izlerini bulabileceğiniz macera dolu bir kitap.Tarih severlere okumalarını tavsiye ederim.


Kitap için puanım 5 üzerinden 3....

7 Nisan 2016 Perşembe

Severek Kullandıklarım....

Bu post biraz alışık olmadığımız bir post olacak yani benden okumaya alışık olmadığınız
Karar verdim ki kendim evimde kullandığım ve memnun olduğum ürünleri sizlerle paylaşayım size ya da yeni evlenecek olan gelinlerimize fikir olsun.

Öncelikle kozmetikten başlamak istiyorum
Oriflame ın çoğu ürününden memnunum krem olarak bunu seviyorum
dokusu ve yumuşatması çok güzel




bu kokuyu seviyorum avon dan




aynı zamanda krem olarak arko kremi seviyorum hani şu classic olanlardan :)

oriflame ın parfümlerinden ağır bir koku olan geceye uygun olan ya da düğünlerde bunu kullanmayı severim




makyaj temizleme olarak da bunu kullanıyorum,bu tavsiyelerim bir çok denemeden sonra oluştu



lagrita yuz temizleme pamuğunu kullanıyorum

bunu da tavsiye ediyorum

Gelelim evde kullandığım ve memnun olduğum eşyalara

Arcatel in telsiz telefonundan memnunum sesi ve dayanıklılığı gayet iyi,duyulmuş markalar kadar iyi bence
Televizyonum regal gerçi elektrikli alet biraz şans ama televizyonumda gayet iyi çıktı şükür

El süpürgesi fakirin şu modeli çok memnunum gerçi şarjda çok tutmak gerekiyor ama şarjdan çekiyorsun 15 20 dk güçlü şekilde süpürüyor



bu seti kullanıyorum korkmazın granit serisi
bu şekilde olanından almıştım indiriminde yakaladım hiç araştırmadan almama rağmen korkmaz her zamanki gibi beni hiç yanıltmadı çok çok memnunum yemeği pişirme süresi ve lezzeti harika


çaydanlık olarak yine korkmaz :D annem ben ma aile bunu kullanıyoruz


yemek takımım karacadan aynı zamanda kahvaltı takımımda karaca.Karacanın bir tek tencere setlerinden memnun kalmadım şu seri nın kulpları yanıyor

kesinlikle hiç memnun değilim gerçi pişirmesi iyi ancak kulplar benim için negatif

uydu olarak uydu cihazı olarak da next i öneririm





Regaip Kandiliniz Mübarek Olsun...



Allah hepinizin yüreğindekini nasip etsin sizlere
Bugün kandil duanızda beni de unutmayın inşaAllah
Benim duam elbetteki sağlık ve huzur,başka bir beklentim yok hayattan çünkü

He iyileşince bir de hayırlı bir evlat nasip ederse Allahım hayır demem :) ama o en son ki düşünülecek şeyler


Herkesin Kandilini Kutlarım
Dualarda buluşmak dileğiyle