Sayfalar

15 Nisan 2015 Çarşamba

Sigara ve kitap içeren bir fotoğraf

Bugun instagram satış adresimde gezinirken satış yapan bir sahsın profilinde çekilmiş bir fotograf gördüm ve düşüncelerimi yazdım fotoğrafı paylaşabilirsem paylaşıcam ancak paylaşmasam daha iyi olur zira zaten hoş bir fotoğraf da değil elinde tek eliyle kitabı tutmuş işaret parmakları arasında da sigara var ,sizce gerçek bir okur bu şekilde bir fotoğrafı paylaşabilir mi ?

bir de bir bayan yani .....
sonra da yaptığım yorumdan ötürü bana tuhaf cevaplar vermiş o sizin doğrunuz falan diye. elbette sigara paketleriyle falan filan paylaşımlar oluyor saygı duyuyorum bu arkadaşa da saygı çerçevesinde yazdım zaten görüşlerimi
ana sayfa da gezerken kitap okurken fotoğraflar görüyorum bende koymayayım mı ? elbette koyalım .koydum bile diyeyazmış

benimde yorumum

ilginç,zararlı bir şeyle yararlı birşeyi buluşturmanız ve fotoğraflamanız değişik olmuş kitapsever biri böyle bir fotoğraf çekmez demiştim
(ki bu benim görüşüm)

Siz siz olun bu kişinin yaptığını yapmayın içiyorsanız da içtiğiniz sigarayı koyun tablanıza kitabınızı o güzel ellerinizde tutun ancak sigaranızı o ekrana bayan ellerinin içine hemde yanında kitap varken koymayın lütfen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir