Sayfalar

15 Mayıs 2016 Pazar

Kapak Kızı / Ayfer Tunç


İnstagramdan  @okuyucu_ ve @kitapdemii arkadaşlarımla okuduğum ve aslında çoktandır yarıda bırakıp da bir türlü başlayamadığım kitabı bu sefer bu vesile ile bitirdim.
Ruh tahlilleri harika,harika bir kurgu ve bir tren içinde geçen farklı farklı karakterleri kesiştiren olaylar...ve Kapak Kızı Şebnem.Özellikle kitaptaki sonlara doğru olan  zihinsel yüzleşmelere bayıldım.İnsanların kendilerine itiraf edemediklerini birbirlerine itiraf edince ne kadar rahatladıklarını ama aslında gene de aynı sızıların kalbimizin en derininde kaldığını gösterdi bana.
Kötü bir olayın iyi bir olaya vesile olmasını görüyoruz.
Ayfer Tunç betimlemeleri ile bence bol kişili iyi bir kurgu ile romanda bizi farklı bir mekana götürüp hayattan koparıyor ve gerçekten bunu başarabiliyor.
Benim kitap okurken çevremi duymamı engelleyen nadir yazarlardan biridir kendisi.
Hemen ardına devam niteliğinde olan Yeşil Peri Gecesine başlıyorum inşaAllah.


Alıntıladıklarım;

  • Her şehrin havasını beğenmenin,her şehirde bir güzellik bulmanın da bir tür tembellik olduğunu düşündü.

  • Herkes bir şeylerin suçunu birilerinde arıyordu.

  • Yalnızlık boşluğa arkadaştı.Herkes kendisiyle dolduruyordu anlamsızlığın yarattığı boşluğu ya da tersi ,boşluğun yarattığı anlamsızlığı ,her neyse işte....


8 yorum:

  1. yarım kalmış o kadar çok kitabım var ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bırakacağım kitapları bırakıyorum beğenmedimse okumam ...ama sen niye öyle bırakıyon kız :D

      Sil
  2. Okumadigim bir kitap tanitim için tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin bloguma :) okumanı tavsiye ederim çok güzeldi devamı olan yeşil peri gecesine başladım

      Sil
  3. Kitapta beni en çok etkileyen betimlemenin iyi yapılması. Dediginiz gibi insanı alıp götürüyor gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum yeşil peri gecesine de başladım o daha ağır aksak gidiyor sınavlarımdan sebep ama o çok daha değişik ve güzel

      Sil
  4. Ayfer Tunç çok sevdiğim ve tüm kitaplarını okumak istediğim bir yazar. Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için teşekkürler.hep gel :D

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir