Sayfalar

9 Eylül 2013 Pazartesi

Onüç Günün Mektupları

Cemal Süreya nın eşine yazdığı onüç mektuptan oluşuyor o kadar güzeldi ki mektup okumayı sevdiğimi söylemişmiydim bilmiyorum ama bu tarz çok ilgimi çekiyor hemde bir tarafta kendi el yazısı ile yazdığı mektupların olması harika bence.Mektup sevenlerin ve Cemal Süreyayı sevenlerin özellikle ilgisini çekecek bir kitap


ayrıca Cemal Süreya'nın gerçek adı Cemalettin miş


Alıntıladıklarım :








hep bir kızı olsun istemiş adını bile seçmiş cemal süreya













5 yorum:

  1. Güzel bir paylaşım olmuş.Alıntıların için de teşekkürler.
    Güzel bir hafta geçirmen dileğimle...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle duygulu bir adamı anlatırken zorlanırım onu ancak alıntılar anlatabilir.Ki öyle adamların varlığına ihtiyacımız var :)))
      sizinde haftanız güzelliklerle dolsun yorumunuz içinde çok teşekkürler..

      Sil
  2. Cidden çok hoş ve çok romantik :) Yine güzel bi paylaşım yapmışsın :) Bu arada seni mimledim :P
    http://birikitapmidedi.blogspot.com/2013/09/scag-scagna-mim.html

    YanıtlaSil
  3. "Bir çeşmeye koşar gibi koşuyorum sana.. Anlasana"
    Çok güzelmiş :) Alınacaklar listeme ekliyorum hemen. Paylaşımın için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şiir kitabını almışsın umarım onuda beğenirsin...özellikle içinden alıntı yaptığım şiirleri çok sevmiştim ben.Cemal süreya nın farklı bir yapısı var biraz da kendime benzettim aslında çok duygusal ama bunu pek dile getiremiyor.Daha nasıl getirecek diyeceksin ama normal yaşantısında dile getirdiğini düşünmüyorum busebeple yazmış zaten bence

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir