Sayfalar

30 Mart 2014 Pazar

Indila - Dernière Danse (Clip Officiel)






ah benim tatlı çilem.
çaren yok, yeniden başladın.
ben aslında önemsiz biriyimdir.
onsuz biraz kötüyüm.
tek başıma metroda dolaşırım
son bir dans.
büyük acımı unutmak için.
ah benim tatlı çilem.

dolaşırım gökyüzünde gündzü gece
dansederim rüzgarla, yağmurla.
biraz aşk bir parmak bal.
ve dans dans dans dans dans ederim
gürültüden korkup kaçtım
sıram mı geldi
yine canım acıyor
paris'te tek başımayım.
ve uçarım uçarım uçarım uçarım (völ völ völ kısmı)
bir tek umudum var,
yokluğunda çıktığım yolda.
sensiz hayatım tıpkı
vitrindeki önemsiz bir süs gibi.

ben bu çilem ile
kimin bedelini ödüyorum?
dinle kalbim nasıl harika
ben dünyanın çocuğuyum.

1 yorum:

  1. şarkıyı çok seviyordum,anlamını okuyunca daha da sevdim.teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir