Sayfalar

31 Mart 2014 Pazartesi

Merkezefendi Köftecisi

Size bugün hastalıktan sonra doktorlar her şeyden yiyebilir dediği an ailemle gittiğim güzel bir köfteciden bahsedeceğim

Köftesi ızgarada satır köfte şeklinde başta sert gelebilir yada az pişmiş gibi algıladım ama tadı harika onun özelliği oymuş kıymadan değil içinde soğan baharat yok sırf etten oluşuyor ben tavsiye ediyorum size gidin yiyin diyorum ayrıca piyazını da beğendim hiçbirşeyi abartmamış adamlar bu tarz tatları seviyorum

Ama köfteler on numara :) resimlerde instagram etkisi vardır :D belirteyim Etcil bir yapınız varsa denemekte fayda var





3 yorum:

  1. Ete çok fazla düşkün değilim ama hamilelik sürecinde yemem gerektiği için tek tercihim köfte oluyor.Sanada afiyet şifa olsun canım

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun.
    Yalnız köfte de çok güzel görünüyor da piyazı canım çok çekti ya :D
    Akşam anneme yaptırayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaptır yaptır piyaz artık yazın süper soğuk soğuk yenecek en güzel şeylerden biri bence

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir