Sayfalar

30 Mayıs 2014 Cuma

Gece Gelen Ölüm-Gonca çiftçioğulları



Kitap hakkında önce yazım dilini nacizene eleştirmek isterim tabi ki eleştirinin iyisi de var kötüsü de değil mi?
Benim ki iyi iyi basım olarak bir çok ünlü yayınevinden daha az kelime hatası var hatta ben yakalayamadım diyebiliyorum onun dışında yazarın dil ve anlatımı yeli yerinde ,sürükleyici ,vurguları kafi derecede heyecanlı.Elime aldığımda kitabın ortalarına kadar bu sürükleyicilikle sürüklendim gittim

gelişme bölümünde kişileri çok sevdim benden biri oldular,tek eksik katil bence çabuk ele verildi gibi gelmesi yani sonuna kadar merak ettirilerek gidebilirdi.
Okunası hoş vakit geçirmelik ve maceralı bir cinayet romanı kendisi.
Bana bunu hediye eden Hanife Ipkin ablama teşekkür ediyorum ve kitabı bana uzun sürede bir türlü ulaştıramayan kitapyurdunada teşekkürü bir borç bilirim ama paketleme sistemi olarak çok iyiler kabul etmek gerek.

Kitabı bitirdiğimde aslında hem beğenip hem beğenmemek arasında kaldığımı hissettim.Ama sonu çok güzeldi.Konusu bana bilindik geldi filmlerden falan böle bu tarz maceralı cinayetli film çok izlediğimden ama bir Türk yazardan bu kadar güzel bir roman okumak beni sevindirdi.
Özellikle bu konuda Türk yazarlarımıza sahip çıkmalıyız diye düşünüyorum.Ki onlarda daha çok yazma ve gelişme gösteebilsinler cinayet,polisiye,fantastik türde.

Okumalısınız diyorum,cinayet romanı severlere tavsiyemdir 10 üzerinden 8 verdim ben bu kitaba

4 yorum:

  1. fotoğraf çok güzel ve çok zekice canım kutlarım , harikasın , cinayet severim ama yerli yazarları yeni yeni keşfediyorum :)Aldım notumu.

    YanıtlaSil
  2. buda denenebilir :) daha da heyecanlı olabilirdi de tabi ki türk yazarlarınıda okumalıyız ki birşeyler üretilebilsin tabiki eksikleri söyleyerek

    YanıtlaSil
  3. evet öyle kitabı gözlüğümle uyumlu gördüm :D aklıma gldi birden kıza yakıştı

    YanıtlaSil
  4. cinayet romanı ha. allam nası duymadım ki alla alla :)

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir