Sayfalar

13 Ekim 2014 Pazartesi

Mimlenmisim kiii ­čśÇ

Canim arkadasim resim defteri beni.mimlemis cok sevindim kemoma bir gun kala hazir.kendimde iken mim.yapmak bana iyi gelecek ­čśÇ­čśÇ

 - ─░lk hayranl─▒─č─▒m: ─░lk hayranligim ipek ongunun ya┼č onyedi kitabiydi

2 - Favori Serim:  Maalesef seri okumay─▒ sevmeyenlerdenim.ama Tolga Karanlikoglu. Mavi ayin altinda.kitabi ile basladim. Ve devami.suanda yazari tarafindan taslak olarak.elimde ­čśÇ­čśÇo.kadar.ayricaligim olsun.dimi saolsun degerlendirmemi istedi ama ben mahcubum halen bitiremedim. Kendisine tesekkur ediyorum.mahcubiyetimi belirtiyorum. Hastaligimi mazur.gorecegini biliyorum

3 - Favori Kitab─▒m:sabahattin ali k├╝rk mantolu madonna

4 - Favori erkek karakterim: hic dusunmedim ama aylak.adamdaki karakter olabilir cok sevmistim onu.

5- Favori kad─▒n karakterim: Sabahattin Ali'den K├╝rk mantolu Madonna'daki Maria Puder

6 - Favori okuma saatim: sabahin ilk.saatleri ve.gece yatmadan.evvel

5 yorum:

  1. Sabahattin ali - k├╝rk mantolu madonna ger├žekten ├žok g├╝zeldi. Aylak adam kitab─▒ ise elimde ama okumak nasip olmad─▒ hen├╝z...

    Yan─▒tlaSil
  2. sabahattin al─▒n─▒n tarz─▒na benzetiyorum ben tarzlar─▒n─▒ aylak adam ├žok g├╝zel yanl─▒z bir adam ama bolca da tasvir var ruh hali bolca ben seviyorum baz─▒ zamanlarda ho┼čuma gidiyor bu tarz okumak

    Yan─▒tlaSil
  3. K├╝rk Mantolu Madonna'y─▒ inatla okumuyorum ├žook istiyorum ama okumuyorum. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. niye ki :D :D ilk defa b├Âyle bir┼čey duyuyorum ilgin├žm─▒┼č

      Sil
  4. Can─▒m ya senin bi kolyeli kitap mimin olacakt─▒ her yerde onu arad─▒m bulamad─▒m ? Yanl─▒┼č m─▒ hat─▒rl─▒yorum acaba...

    Yan─▒tlaSil

Yorumlaman─▒z beni sevindirecektir