Sayfalar

1 Temmuz 2015 Çarşamba

Balon Dilatasyon

Elimden geldiğince kanser konusunda yaşadıklarımı aktaracağımı belirtmiştim
Bugün size gene başıma gelen bir olaydan bahsedeceğim ola ki başka birilerinin daha başına gelirse bilgilensin amaçlıdır
Herşeyi açıkça yazmam gerekiyor ki tıp da utanma olmaz:D
malumunuz benim hastalığım bağırsak üzerine
haliyle bağırsağım dışarda değil içerde
Dikilerek işlem yapıldığı için bir süredir epey zorlu bir dönem yaşıyordum hemoroid e yormuştum ancak öyle çıkmadı genel cerrahlar hemen anladılar muayene ile ve kolonoskopi verdiler
eğer bağırsak ya da hemoroid ameliyatı olmuşsanız zaman içinde ameliyat bölgenizde daralma olabilir bunun sonucunda da zor dışkılama alışkanlığı oluyor
tabi ki bu bende kan kaybına sebebiyet veriyordu
geçen hafta iki ünite kan aldım aşırı şekilde düşmüştü
Gelelim işin özüne
bugun kolonoskopide balon dilation diye bir uygulama var onu yaptılar 10 gün sonra tekrar gireceğim
Bakalım inş zamanla iyileşecekmiş şimdilik biraz faydasını gördüm ama aynı sorunu yaşayan bir ablam var o da aynı şekilde ve o da zamanla dedi bana ..
Başınıza gelirse muhakkak baktırın derim illa ki ameliyat olmanız da gerekmiyor ayrıca
böyle bir düzensizlik varsa muhakkak bakılsın herşeyin yol yakınken bulunması en güzelidir
Ve dua etmeliyiz ki artık günümüzde çoğu yöntem başarılı şekilde uygulanıyor eskiden sadece ameliyat varmış şimdi ise bir rahatsızlığın en az 2 3 çözümü daha var...

Ayrıca Allah doktorlarımızdan da razı olsun...Dualar ve sevenlerimin desteği ile bugünü de atlattım
Dualar sayesinde olsa gerek ameliyatı eden çok profesyonel bir doktora denk geldim .Allah kimseyi darda bırakmasın
Her bir zerremizin kıymetini bilelim dostlar...

kaynak olarak da bunu incelemenizi tavsiye ederim
http://www.tkrcd.org.tr/files/krh_dergisi/7EJ3NYA_5_KRHD_20_3_134_138.pdf

Genelde bu cerrahi işlemlerden sonra darlık meydana gelebiliyormuş yani başıma gelen de normal ama tabi ki insan canı  tez işte gene de ağrısı sızısı olunca insanın moral de çöküyor hani normalmiş ya diyemiyor o anda insan...bir an evvel tedavi olsam diye bakıyorsun
Allah kimseye ağrı yaşatmasın

2 yorum:

  1. çok çok çok geçmiş olsun birtanem umarrım herşey gönlünce olur dualarım seninle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol cnm allah razi olsun ,bugun biraz agrim var,ama agri kesici ile duruyor

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir