Sayfalar

26 Kasım 2015 Perşembe

Çekiliş kazandım /diktim diktim giydim/ Çok Teşekkür Ederim

ayy bangır bangır geldim yine ben haberle geldim paketle geldim ve çok mutlu şekilde geldim inş hep böyle gelirim

http://diktimdiktimgiydim.blogspot.com.tr/2015/10/merhaba.html  öyle güzel bir çekiliş yapmıştı ki katılmadığım çekilişleri falan aştım ve hadi katılayım be dedim veee bana çıktı hediye mis gibiiii ve maviiiii ennn bi sevdiğim renk mutluluk umut rengi yanında da çokkk güzel bir hediye aldım ayrıca keçe kalbe bayıldım kitaplığımda yerini alacak hemde yeni evimde inş yeni evime çok yakışacak  ruhu gibi ince ve nazik bir tutum benim kitap sevdiğimi bilerek kitap da hediye etmek kendisi beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim Allah her istediğini nasip etsin ona böylece çekilişlerdeki şansımı kırdım :) 


işte gelelim o güzel güzel anlattığım hediyelerime ,kasım ayında 27 yaşıma girdim bu çekilişteki hediyeleri de bir nevi doğum günüm için gibi aldım :) tabiki kağıtları çeken eşine çok teşekkür ediyorum yanlış anlamadıysam eşi çekmiş kağıtları ,kazanmamda onunda payı var :)
teşekkürler saygılar


2 yorum:

  1. Çok güzel Hediyelerin Güle güle kullan canım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol cnm yorumunla sevindirdin renk kattın

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir