Sayfalar

17 Ağustos 2016 Çarşamba

Dublör'ün Dilemması


Yazarla ilk tanışmam.Bu sene hep yeni yazarlar katmak istedim kendime ve öyle de oldu.He kimi katıldı kimi katılmadı sevilmedi falan ama sonuç olarak deneyimlemek okumak lazım değil mi ama.Bu benim alışık olmadığım tarzda yazılmış bir roman.Isınamadım desem yanlış demem.Aslında romanın ortalarına kadar beğendim fakat roman havasında olmaması mı yazım dilinde ki çok karakteri bir karektermiş gibi konuşturmasından mı bilemiyorum ama sıkıldım okurken.
Çok güzel alıntılar ve  paragrafların arasına sıkışmış cümleler oldu çok beğendim bu cümleleri.Kitabın benim için en ilgi çekici yanı da buydu.Yazar  konuyu iyi seçmiş,ancak kurgu yerlerde;kelime oyunları güzeldi.Bir bütün olarak bakıldığında eksik buldum.
Yıldızım barışıp çok sevdiğim yazarlar arasına girmedi.Malesef zorlama bir kitap olmuş.Zeki görünme kaygısı olan kitaplardan hep nefret etmişimdir.
Fakat bu kitaba alışamadım.Zorlu bir okumaydı benim için alışık olmadığım bir tarzda olduğu için.
Birazda sanıyorum sakin yerlerde sessizlikte okununca daha iyi oluyor bunu anladım.

Değişik tarz

6 yorum:

  1. ben sana bir şey diyeyim mi bir kitap güzelse bence her yerde okunur.ben murat menteş'i kaan murat yanık'ın edebiyat kokusu programında izlemiştim ahan da linki https://www.youtube.com/watch?v=B3KaobBFD5Q :) her yazara bir saat ayrılırken bu adamceğıza 35 dakkika ayrılmış.bir izle de gör komediyi.Allah seni inandırsın çok boş bir adam yea :) hayranları duymaz inşllh :) kendi bile konuşurken neyden bahsettiğini bilmiyor.benimde okumak istediğim bir yazardı ama bu programdan sonra kendine hayrı yok ademoğlunun bana ne etsin dedim paramı vermedim ayrıyetten mimlendin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla benim içinde pek sans verilecek bir yazar olmadı.

      Sil
    2. valla benim içinde pek sans verilecek bir yazar olmadı.

      Sil
  2. programı izledin mi? ben zor tahhamül ettiydim :) şimdi patlat bir iskender pala dal tasavvuf alemine bak ne hoşuna gidecek.bazen en iyi yol bildiğin yoldur hesabı,en iyi yazar bildiğin yazardır :)))

    YanıtlaSil
  3. yok kız izlemedim bir bakayım ben ona nerde yayınlandı bana da soyle bende bakayım ...ama gerçekten de bazen bildiğinden şaşmamak lazım.

    YanıtlaSil
  4. yukardaki yorumum da linkini verdim sana ;)

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir