Sayfalar

17 Ağustos 2016 Çarşamba

Kediler Güzel Uyanır

Hep yazarın kalemiyle tanışmak istemişimdir sonunda oldu.Mehtabıma çok teşekkürler kitabı bana ödünç verdiği için.Yazar benim için çok kıymetli blog yazılarını takip ediyorum ve çok beğeniyorum size de tavsiye ederim takip etmenizi.Yekta Bey gerçekten yazın dünyasının içinde olması gereken kıymetli bir yazar gözlem gücü harika ,olaylara bakış açısının dışında olayları yazıya aktarışı başlı başına bir olay zaten.Evet ayrıntıları herkes görebilir ya da kimimiz görebiliyoruz ama bunları herkes yazıya bu şekilde güzel aktaramaz.Elimdeki bu kitap da gözlem gücüyle harmanlanmış hayattan insanı derinden etkileyen kısa ama etkili öyküler yazmış.Pazar Günü adlı öyküye bayıldım hatta biraz kendimle de bağ kurdum sanıyorum.
Geometri ise harikaydı ve şaşırtıcı velhasıl kelam okuyun bence.Yeni tanışacaksanız bu kitap idealdir kanımca.

Alıntılar: 


  • Birilerinin hayatından bir anlık neşe,olağanüstü bir tat,görülmesi gerekli bir gösteri,eşine az rastlanır bir duygu olarak gelip geçiyorum.



  • “Bir kitap, içindekileri unuttuğunuz zaman küsmez size. İnsanlar öyle midir ya!” S- 108
  • “İnsan en kolay kendinden utanıyor. O yüzden sevmem aynaları.” S- 110

4 yorum:

  1. Ne zamandır okumak istediğim bir yazar. Özellikle bu kitabını merak ediyordum. Ben de alayım inşallah ilk fırsatta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oku oku ben sevdim özellikle bazılarını daha bir sevdim

      Sil
  2. benim de okumak istediğim bir yazar yaaa. yazılarını okudum dergilerde ama kitabını hiç okumadım :)

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir