Sayfalar

9 Ocak 2014 Perşembe

Bir Silgi Bir Kalem Yardım Kampanyası

Arkadaşlar bu ayda benim birilerine yardımım olsun ihtiyacı olanlara yardım mutluluğunu yaşayayım diyorsanız siteyi ziyaret ediniz

hatta bir link vereyim orayı arayıp yardımlarımızı yapabiliriz ben her ay bir okul kampamyası duyuracağım yardım yapmak isteyen arkadaşlar vereceğim numarayı arıyarak bir silgi bir kalem kampanyası için diyip verecekleri adrese yardımlarını ulaştırabilirler.milli eğitim bakanlığının onayladığı yurt içi kargonun da desteklediği %30 indirim kodu verdikleri bir sitedir.
Hatta yardımınızın gittiğini görmek için resimde isteyebilirsiniz hocalar genelde kırmıyorlar imkanı olanlar tabi ki köy okulu vb imkansızlıklar çünkü çok fazla.

Özellikle köy okullarını duyuracağım Kendi adıma yaptığım şeyi söylemek istemiyorum yalnız hocalar merkezlerden ana şubelerden kargonuz çok büyük bir malzeme değilse alma imkanına sahip olabiliyorlar bunu telefonda konuşursunuz ben o şekilde yaptım yurt içi oraya köy uzak olduğu için gitmiyordu hocamız kendi Siirt merkezden aldırdı kargoyu.

Çocuklarımız bizim geleceğimiz onların yüzündeki o gülümseme o mutluluk için değer diyorum ,bir düşünürsek her ay tonlarca makyaj malzemesi ve gereksiz eşya alan arkadaşlar var ama orda onların sizin yollayacağınız 100 tane kurşun kalemle ne kadar mutlu olduklarını bir düşünün yada daha başka giysi yardımı vs kırtasiye yardımı ile....

bu ay seçmiş olduğum okul ve bilgilerini paylaşıyorum umarım yardım edenler olur

sistemi de anlatacağım  kampanyanın sayfasına girdiğiniz zaman yollamak istediğiniz ürün adedini ve mesajınızı giriyorsunuz daha sonra altta size bir kargo kodu veriyor o kargo kodu ile yurt içi kargo ile gidip kargoyu o iletişime geçtiğiniz numaradan verilen adrese yolluyorsunuz ve kargoyu yolladıktan sonra sisteme kargonun gönderim kodunu giriyor ve bekliyorsunuz.gerisi zaten karşı taraf onay veriyor profilinizde görebiliyorsunuz

haydi kayıt olalım önce
https://www.birsilgibirkalem.org/profil/yeni-uye-kayit/


daha sonra bu verdiğim link te olan okula yardım yapabiliriz veya illa şart değil başka okulları da gezebilirsiniz ama ben bu ay için seçtiğim okulu yazıyorum

http://www.birsilgibirkalem.org/istekler/detay/1150

kayıt olduktan sonra şu aşamaları izleyerek bu okula yardımımızı yapabiliriz...

veya int üzerinden yollayacaksanız gene okulun yönetici kişisi ile (tel numarası yazan kişi) görüşüp yollayabilirsiniz ,köye kargo gitmiyorsa merkezine mng yurt içi vb kargolar yada ptt yakınsa herhangi bir kargo şirketinde anlaşıp int sitesi üzerinden alışveriş yaptığınız site üzerinden direkt de yollayabilirsiniz ama ben kendim kırtasiyeden alıp kendim yurt içine vermeyi daha uygun mantıklı buldum telefon etti yurt içi kargo görevlisi o köye zaten sistem yollamadı uzak olduğu için siirti aradı merkezine yolladım hoca da ben aldırırım ordan diyince mesele hallolmuş oldu.ki çoğu yardım isteyen köy okulları bu şekilde yapıyor merkezde muhakkak tanıdıkları oluyor genelinde.





Gümüşyaka İlk Okulu

KIRTASİYE MALZEMESİ

OKULUMUZ ÖĞRENCİLERİNİN FOTOKOPİ KAĞIT İHTİYACINI GİDERMEK İÇİN 5-10 KOLİ A4 KAĞIT, YİNE ÖĞRENCİLERİMİZİN DERSLERDE ÜRÜNLERİNİ SAKLAMALARI İÇİN 10-20 ADET DAR KALIPLI KLASÖRE İHTİYAÇ DUYMAKTAYIZ.YAPACAĞINIZ YARDIMLARIN ÖĞRENCİLERİMİZN EĞİTİMİNE KATKIDA BULUNACAĞINDAN DESTEKLERİNİZE ACİL OLARAK İHTİYAÇ DUYMAKTAYIZ. TEŞEKKÜRLER.
Açık Adres
GÜMÜŞYAKA İLK OKULU
Arıcak / Elazığ


  • İletişim Bilgileri
    Okul Yetkilisi
    ALİ BERKEN
    Web adresi
    Belirtilmemiş
    İletişim E-posta Adresi
    ali_berken@mynet.com
    İletişim Telefonu
    05058546258
  • bu okulumuzun az bir ihtiyacı kalmışbu ihtiyaçlarını bizimle tamamlasınlar istiyorum inşaAllah

    7 yorum:

    1. Sizi tebrik ediyorum, böyle bir konuya ilgi çektiğiniz ve yardımcı olduğunuz için. Türkiye'nin okuması gerek. Kendi Facebook sayfam da da paylaştım, bloguma da birazdan koyacağım.
      Kocaman sevgiler

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. asıl ben teşekkür ederim bu duyarlılığınız için. çok boş ihtiyaçlara boş paralar döküyoruz bir ayda yardım etsek bir şey kaybetmeyiz aksine Allah verene daha çok verir diye düşünüyorum.gönülden yapılan herşeyin mükafatı vardır iyi işler yapmalıyız yaşantımız boyunca dünya hayatı boş

        Sil
    2. Rica ederim. Ben çocukaların okumasının, hatta özellikle kız çocukların okumasının bu ülke için çok önemli olduğunu düşünüyorum. Kadınlar bu kadar geri planda bırakılırken, onlara destek olmak, yaşadıklarını en aza indirgemek gerek. Ülkenin geldiği nokta belli. Bu da ancak okuyup öğrenmekten geçiyor. İnşallah ilgilenen sayısı artar.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. umuyorum ilgilenen sayısı artar bir kırtasiye malzemesi almak çok çok 40 tl dir yirmi tl ye bir sürü silgi de alınıyor toplu alınırsa daha uyguna .hangimiz 20 tl 40 tl harcamıyor ki bir ayda.durumu bozuk olanlar hariç.ama özellikle çalışan bayanlardan destek gelmesini istiyorum

        Sil
    3. Çok güzel bir kampanya.
      Duyarlılığın için teşekkür ederim canım :)
      Çok öpüyorum.....

      YanıtlaSil
    4. sizde duyurursanız sevinirim....durumu olan herkes yardım etmeli bence inş da yardımlar çoğalır ihtiyaçlar azalır benle mi olacak gene ihtiyaçları olacak diye de düşünmemeli insanlar ne kadar karşılarsak o kadar iyi .Allah rızası için yapılan şeyden korkulmaz

      YanıtlaSil
    5. bende çok öptüm ablacım

      YanıtlaSil

    Yorumlamanız beni sevindirecektir