Sayfalar

6 Ocak 2014 Pazartesi

blogum 1 yaşında




Blogumu acali tam bir sene.olmus nice senelere olsun diyelim

Arkadaşlar Bu seneyi yardım kitap ihtiyacı olan sıkıntıları olan botlara yada giyeceklere ihtiyacı olan öğrencilere yardım için adayacağım kendimi bu yönde düşünen ve yardım yapmak isteyen arkadaşların benim bloğumu takipte kalmalarını rica ediyorum ,
Bazı şeylerde bilinçlenelim elimizi vicdanımıza koyalım farkındalık oluşturalım istiyorum azımsanmayacak kadar çoğuz bloglar olarak ve bizim yollayacağımız evimizde beğenmediğimiz bir kalemi onlar beğenebilir çocuklarımızın giymediği botları onlar sevebilir onlar ısınabilir bu şekilde düşünürsek el ele verirsek çok güzel işler çıkacağına eminim


bu sitede bağış için çok güzel çok uygun eğer durumunuz varsa bende vesile olmuş olayım istiyorum ordaki kardeşlerimizi çocuklarımızı sevindirelim inş hep beraber hatta toplu olarak birşeyler düşünürsek istibata geçelim birbirimizle boş boş şeylere onlarca para döküyoruz dökülüyor çok yüksek rakamlar değiller zaten her ay 20 tl bir kitap bağışı bir voleybol topu bağışı bile yapılabilir çeşitli ihtiyaçlar var incelerseniz çok sevineceğim ayrıca bağışçı olarak üyeyim sizlerinde üye olup yardım etmesini temenni ediyorum tüm kalbimle
http://www.birsilgibirkalem.org/



Sevgi ile Kalın

bu konuda ayrıca yardıma ihtiyacı olan öğretmenlerimiz ve bireylerimiz varsa konunun altına yorum bırakabilirler.
disikurt44@gmail.com dan benimle irtibata geçebilirsiniz

1 yorum:

  1. Umarım herkesin dilediği gibi bir yıl olur. bloguna bayıldım bu arada bana da beklerim. :D

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir