Sayfalar

8 Ocak 2014 Çarşamba

Kpss hazırlananlara duyuru

2014 yılında az memur alınacak

http://www.memurlar.net/haber/446777/






benim yorumum:
ben halkla ilişkiler mezunuyum.
gene şans bana vurdu iyimi..80 le atanamamışsam bu sene de gelip 90 alsam ne yazar , ki bölümümden alım yok :) oda ayrı konu.
şimdi hükümet diyeceğim olmayacak
insanlar diyeceğim olmayacak
o zaman üniversite açmayacaksın üniversiteye öğrenci almayacaksın boşuna
ya özel sektördeki adaletsizleri düzelteceksin ya da memurluk için yarış atı gibi bu insanları koşturmayacaksın
daha iyi gittiğimizi savunmuyorum daha kötü gittiğimizi de savunmuyorum ama bugün belediye adliye bakanlık vb mülakatla sınav yapan kurumlarda sınavı kazanmış olmak yetmiyorsa
ve bunca kendini bilen işini bilen yetenekli ve yetkin insan boşta ise benim diyecek sözüm,pesssss
bütçe yetmiyor ise o zaman üniversite açıp durma bu çocuklarda boşa okumuyor ve haliyle harç paraları her sene gittikçe artıyor o zaman bizim o harçları verirken bütçemiz var da senin mi yok bütçen.
bir yerde bir orantısızlık var demektir o zaman,kendi parası ile zar zor çocuk okutan aileler çocukları için her dönem harç yatıracak sende geleceksin bütçe yok diyeceksin
artı diğer alınan sağlık vb vergleri vs hiç söylemiyorum,
doğal olarak burda bir orantısızlı var alım çok verim yok,
kimseyi hiç birhükümeti savunmuyorum yorum yapacak insanlarda benden uzak dursun
savunduğum yerleri haklı yere savunurum savunmadığım konularıda gene haklı yere yererim.gözün gördüğünü dil söyler akıl var mantık var,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir