Sayfalar

30 Kasım 2014 Pazar

Ölüm Şarkısı- P.J.Parrish

Merhaba dostlar;

Epeydir kitap yorumu giremiyordum az da kitap okuyorum,açıkçası her gün tedaviye gittiğim için kargo ile kitap alma olanagımda olmuyor,evde olmadığım için ne zaman geleceğini kestiremeyeceğim için bu sıralar kitapsızım desem doğru olur,

Yorum: P.J. Parrish - Ölüm Şarkısı


Sayfa Sayısı: 432
Baskı Yılı: 2013
Dil: Türkçe
Yayınevi: Arkadya
Çevirmen: Berna Kahraman
 Puanım: 5/5


Ya severek dinlediğiniz sıradan bir şarkı, bir gün 'Ölüm Şarkı'nız olursa?

Beş farklı ceset... Beş farklı yer... Beş farklı kadın...

Aynı katil tarafından öldürülmüş olmaları dışındaki tek ortak noktaları, sarışın olmalarıydı. Birbirleriyle olan bağlantılarındansa kimsenin haberi yoktu. Ta ki gazeteci Matt Owens, gözlerini bir anlığına kız kardeşinden ayırana kadar...



Yorumum:


Bir müzisyen, bir katil, ve kardeşinin katilini arayan bir adam; bir katilin gözünden yaşadıkları ve duyguları. 

Matt kız kardeşinin bir anda gözlerinin önünde kaybolmasının ardından kendini onu öldüren caninin peşinden gitmeye başlar ve Matt dışında o zamana kadar bu şarkıların ve diğer delillerin anlamlarını çözememişti.
Kitap son derece sürükleyici ,akış noktalarında olması gerektiği gibi gitmiş belki o kilit noktalarındaki gizem doğru gitmeseydi 432 sayfalık bir kitabı bitiremezdim ama merak ettikçe ettirdi sonuna kadar büyük bir heyecanla okudum.
Edebi açıdan elbette faydalı bir kitap değil,ama iliklerinizde heyecanı hissediyorsunuz özellikle akşamları okudum kafam daha sakin olduğu için
Katilin psikolojik yapısına değinmesi onun düşüncelerini onun gözünden de bakabilmemiz empati kurmamı sağladıkça daha da keyif verir hale geldi kitap.

Yeraltı mezarında geçen bölümler harika !
Katil bir şeyin peşinde ve o şeyi alana kadar ki geçen olaylar harika,söylemeyeyim ki büyüsü bozulmasın,
Nihayetinde katil yakalanıyor mu acaba ?
Bilmem bütün bunlar kitapta,Kesinlikle tavsiyemdir...

Sevgilerimle...


Kitapdan alıntılarımda var ve öğrendiğim kelimeler:

Benim için her kitapta yeni seyler öğrenmek ve beni yeni yerler yeni bilgiler araştırmaya yöneltirse o kitap favorim olur
Ben bu kitapta İskoçya yı merak ettim araştırdım harika bir yer
Aberdeen de güzel...
Fyvie diye bir yer var araştırma yapmak isterseniz...

Qui: Evet (Fransızca)
Kir : Frenk üzümü likörü,mor renktedir bir Fransız kokteyli

Dieu soit avec vous: Tanrı seni korusun
Jesuis desole : Üzgünüm (Fransızca)

Çaresizlik ve öfke bütün dillerde kulağa aynı gelir

Bir ayağın geçmişte, bir ayağın gelecekteyse Matt, bugünün içine ediyorsun demektir.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir