Sayfalar

10 Şubat 2015 Salı

Halkalı Köle / BEKİR YILDIZ

Kütüphaneden edindiğim bir kitap...Ancak kütüphanemde olmasını isteyebileceklerimden biri...


Niye bu kadar güzel yazmışsın ? Ya da seni bana güzel gösteren nedir?Neden böyle güzel kaleme aldığını bilemiyorum seninle ilk defa tanışıyorum Bekir Yıldız; ancak neyin hoşuma gittiğini biliyorum,sosyal konulara değinmen,sosyal yaşantıları gün gibi apaçık akıcı bir dille anlatman ve evlilik hakkında güzel tespitlerin.
Roman ;evlilik üzerine kurulu ,insan yaşamını ve hayatın içinde akıp giden bizleri anlatıyor.
Ben bu tür romanları seviyorum,
Özellikle sosyalizme yakın arkadaşların kitaptan çok hoşlanacağını düşünüyorum ama bu demek değildir ki başkaları hoşlanmayacak,bekar arkadaşlar okurken evliliğe dair düşüncelerinde değişme bile olabilir o kadar sarsıcı düşünceleri var yazarın ,aslında yazar sanıyorum ki baş kahramanın gözünden anlatmak istediklerini anlatmış ,söylemek istediklerini söylemiş.
Aslında nasıl halkalı köleler olduğumuzu anlatıyor
Okuyunuz efendim,okuyunuz ve yorumlayınız
Sanat sanat içindir gibi bir kaygısı da yok ayrıca bu kitabın ne anlatmak istemişse onu akıcı bir dille süslemeden bize anlatmış.


ayrıca filmide var belirtmiş olayım aratma yaparsanız çıkacaktır
http://www.sinematurk.com/film/3643-halkali-kole/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir