Sayfalar

25 Şubat 2015 Çarşamba

Okula yardım /Pamuk Eller 2

Okula Yardım

Kendimi ve tüm samimiyetimi kefil göstererek nacizane bir yardım çağrısında bulunmak istiyorum kendimde inş yardım edeceğim ve yardım etmek isteyenlerinde gönül rahatlığıyla arkadaşıma yardımları ulaştırmalarını canı gönülden isterim
o böyle açıklıyor
Bu okul Karsta arkadaşlar. Genç bir öğretmen tek başına mücadele ediyor. Bizim de destek vermemiz hizmet etmemiz gerek.
PAMUK ELLER 2
veee yine ben… Şimdi kitaplarımızı BOYALI KÖY ILK ÖĞRETİM OKULU için topluyoruz… sponsor ayarlarsam tam 1 gün 10 senans oyun sergileyecegimmm. Ama önce kitap defter kalem boya silgi lazım… hadi yine pamuk eller kitaplara…
Biz kücücük okulda 13 tane kocaman yürekli çocuğa bakamiyorsak kapatalım şu Türkiyeyi gidelim…
Günaydın Türkiye…
Boyalı köyü için kolları sıvadık.
Irtibat: 0216 424 18 33 Gsm : 0543 209 70 71

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir