Sayfalar

20 Haziran 2015 Cumartesi

Beğendiğim Sözler


  1. Sanatkar güzel odalar yapsın ,okuyucu ona kiracı bulur.
  2. De ki herkes kendi tınet ve fıtratı üzere yaşar.Doğru yolda olanı da en iyi bilen Rabbinizdir.
  3. Okuyup anlamak,bilmek lazım .Çünkü insan en çok bilmediğine düşmandır.
  4. Bir bakmışsın üç.bir bakmışsın hiç !
  5. Fotoğraflar susarak konuşuyordu,ben konuşarak sustum!
  6. Kalb tek merhemli yaradır.
  7. Gülün nasıl koktuğu değil,sizin nasıl kokladığınızdır farkı yaratan.
  8. .Hayat ;karanlıkla aydınlığın,acıyla tatlılığın,gözyaşıyla tebessümün,mutsuzlukla mutluluğun bir bütünüdür.
  9. Meğer alem bir virane bağ imiş.
  10. Müslümanca yaşama haysiyetine talibiz.
  11. Hazinem aczimdir.
  12. Şüpheyi bırak,şüphe vermeyene bak.Zira gönül,doğrudan huzur,yalandan kuşku duyar.
  13. Sanki dünya ,ölünün başucunda açık kalmış bir radyo
  14. İnan değil sana kastım,cahille sohbeti kestim
  15. Unutma Lola.Hiçbir acı baki değildir.Üflersin geçer.Bazılarına biraz daha çok üflemen gerekir ,hepsi bu.
  16. İçime çektiğim hava değil gökyüzüdür !
  17. Allah var ,Allah Yâr..
  18. Unutmayın şahit olmadan şehit olamazsınız.Şahit ol ya Rab !
  19. Göç eden kuşlar gibi gidip gelir umutlarım...
  20. Olduğu kadar ,olmadığı kader

Devamı gelecektir....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir