Sayfalar

27 Haziran 2015 Cumartesi

Elveda Haziran-Sarah Jio

Sarah Jio - Elveda Haziran

Elveda Haziran

Sarah Jio

Çeviri: Duygu Parsadan

Arkadya Yayınları


348 Sayfa – Basım 2015


Sevgili fatmacığımın hediyesiydi haziran sonunda okumam da adına yakışır oldu,Daha önce yazarın hiç bir kitabını okumamıştım.
Detaylar kitabın arka sayfasında var aslında ancak yorum yapacağım sadece 
her zaman olduğu gibi konunun içeriğini anlatmayacağım
dil ,mesaj ve tür olarak inceleyeceğim
Dil olarak akıcı
Tür olarak bir aşk kitabı ve film tadındaydı...
Mesaj olarak;aile bağlarımızın ne derece önemli olduğunu ve bu bağı her daim korumamız gerektiği...

Kitabın finali de çok müthiş bitiyor 

Ben kalemini çok sevdim yazarın ki beni tanıyanlar kurgusal romanlarla aramın pek iyi olmadığını bilirler öyle bir roman olmalı ki çok sürüklemeli ve çok absürd olmamalı
işte o yüzden bu romanı çok sevdim herşey yerli yerinde saçma geçişler yok,olaylar saçma sıralanmamış herşey aynı bir filmin sahneleri gibi anlatılmış ,çevirmeninde emeğine sağlık...
Mavi kuş kitapevinin kuruluş ve kurtuluş romanı diyebiliriz bu romana.Kitapseverlerinde çok seveceği bir kitapevi mavi kuş kitapevi....Söz konusu kitapevi olunca tabi ki hepimizde akan sular duruyor okuyun derim...
elveda haziranın sırrı da may ve june adlı kişilerden geliyor önce may mayıs sonra june haziran olarak kurgulamış yazar ,june ye elveda derken teyzesi aslında kitapevinde binbir güzel sırlar bırakıyor ve june ogünden itibaren o sırları çözmeye çalışıyor hadi bakalım güzel keyifli okumalarınız olsun

Kesinlikle alınıp okunmalı....

3 yorum:

  1. Bahsederken içim gitti bayilirim aşk kitaplarına bende alıp okucam o zaman bakalım tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aile,dostluk,aşk,sabır,bir sürü duygu var ,sonu da çok duygusal ve güzel ,kesinlikle oku derim ben normalde böyle roman okuyamam ben bile sevdim ben genelde araştırma türünde ya da deneme türünde falan okuyorum tam tarzımı da keşfedemedim ama birincil kişi ağzından olan romanları severim ya kahramanın kendisi anlatmalı,tek bir kişi olarak ,bol konuşma içerikli okumak da zorlanıyorum :D
      tavsiye ederim muhakkak al oku

      Sil
  2. Elveda Haziran'ı okumak için güzel günler :)

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir