Sayfalar

20 Eylül 2015 Pazar

Kramponlu Ceset /Celil Öker

Remzi Ünal polisiyelerinin ikincisi "Kramponlu Ceset". Detektifimizin bu seferki müşterisi tekstilci ve futbol kulübü başkanı İlhan Karasu. Küme düşme tehlikesi yaşayan takımının kilit maçı öncesi bir şike ihbarı alan Karasu, olayı araştırması için başvuruyor Remzi Ünal’a. Dedektifimiz de olayı araştırmaya başlıyor.

Celil Öker'in kitaplarından ilk kez kamponlu ceseti okumuş oldum öncesinde bir kitap daha varmış birbiriyle bağlantılı değil ama dedektifimiz aynıymış sanıyorum ,fakat ben ikincisinden başlamış oldum ,çok da fark edecegini düşünmüyorum.

Kitap yazım olarak biraz basit geldi içinde çok tekrarlar vardı ama kurgusunu sevdim sadece yazardan o elektriği yani bana o heyecanı veremedi,fakat yine de güzel bir polisiye idi nasıl desem ben yarı yarıya hoşlandım belki diğer polisiye seven arkadaşlar daha çok hoşlanacaklardır okunmaya değer bir kurgusu var bence okunmalı bazı yerlerde dedektifimize çok güldüm :)


Keyif aldığım bir kitaptı,ama özellikle işin içine başka cinayetler girince daha güzel oldu başlarda biraz yavandı,sonra açıldı roman...

2 yorum:

  1. ben bunu da okudum celil okerin diğer romanlarını daaaa. remzi ünalın maceralarııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fenaydi ama ya remzi ünal 😀biraz da.komik bir yani var bence ama.çok zeki biri

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir