Sayfalar

2 Eylül 2015 Çarşamba

Tatilden dönüş

Tatilden dönüş sona erdi şükür evime varabildim gece 3 de eve vardım 3 kere rötar yaptı hava yollarinin bu kAdar yoğun olmasi sebebiyle, artık herkes uçağa biniyor gibi geliyor bana, çünkü 1 günde gidilecek yere 1.5 2 saate gitmek cazip geliyor haliyle artık araba trafiği gibi olmuş pistte bile bekleniliyor, kesinlikle 3.bir havaalani şart istanbula
Rizede çok güzel bir 15 gün geçirdim önümüzdeki ggünlerde güzel bir gezi yazısı yazacağım
Belki bu aralar çok yazamayabilirim kontrollerim 3 eylül 2015 de başlıyor ınş hayırlı sonuçlar alırım
Ama güzel bir gezi yazısı yapacağım gezdiğim o güzel yerleri sizlerle paylaşmak için sabirsizlaniyorum

3 yorum:

  1. Merhaba Sinem, meraktaydım seni, iyi olmana ve tatilde güzel vakit geçirmene çok sevindim 😊 gezi yazını sabırsızlıkla bekliyor olacağım .
    Insallah yarınki kontrollerin de iyi geçer.
    Hayırlı haberlerini bekliyorum 🌷🌷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler bakalim ınş iyi gecer, tatil.güzel.geçti.hatta dönmek bile.istemedim ama mecburi oldu biraz oralar serindi sıcak beni çok.etkiliyor

      Sil
  2. Sabırsızlıkla iyi haberlerini ve gezi yazılarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir