Sayfalar

29 Eylül 2015 Salı

Mim: Blogger denince akla gelen 3 şey...

Mim: Blogger denince akla gelen 3 şey...

Mimlediler beni!!! kim mi mimledi mydestiny06
 #BloggerLife mimi başlasın! 

  • Blogger denince aklına gelen 3 şey?

Hmm.. Valla  çoğu aldığı ürünleri tanıtma çabasına giren ,samimiyetlerinden şüphe duyduğum ancak çok çok samimi ve kesinlikle blogger ı bir meta olarak kullanmayan insanlarında var olduğunu bildiğim bir kavram bende kendi dilimce kendi zamanım yettiğince sadece kendim için blog yazıyorum elbetteki değer veriyorum ve burdan çok güzel dostlar edindim ama öncelikle kendim için sonra da benim memnuniyetlerimden faydalansın istediklerim için kitap yorumları,kullandığım şeyler veya gördüğüm bir olay vb o günkü gündeme bağlı şekilde yazmak hoşuma gidiyor ,hiç de hesap etmiyorum aman bunu yazmayayım diye açıkçası

  • Kişisel blogları mı yoksa moda-gezi-güzellik bloglarını mı?
Tabii ki kişisel blogları okumayı daha çok seviyor arada gözümün ucuyla gezi ve makyaj bloglarını ama en çok da kişisel ve örgü bloglarını , el işiyle yapılan ve örneklerin yani el emeklerinin olduğu ya da birşeyler öğreten blogları takip ediyorum

  • Blogger olmanıza etki eden 3 şey? 
- Kendimi bildim bileli yazarım ve bunu artık paylaşma isteği oluştu içimde
kitaplarımın yorumlarını geleceğe aktarmak sanal ortamda hem fikir alışverişi yapmak adına 
üçüncü nedense var olan boşluk ,yani boş iseniz oturup yazabilirsiniz,yazmak da bir zaman dilimi gerektiriyor bana göre

  • Örnek aldığınız blogger'lar var mı?
- Örnek aldığım özel bir blogger yok ama okumasına ve yaptıklarına hayran olduğum birkaç tane blog var ,takip ettiklerim blogumun sağında ordan görebilirsiniz ben çoğunu zevkle takip ediyorum

  • Şu anki mesleğiniz ne veya hangi mesleği seçeceksiniz? 
Şu an işsizim ama asıl mesleğim halkla ilişkiler,ancak asıl yapmak istediğim iş olan sosyal hizmetler dalında 2. bir üniversiteye yazıldım bu sene kısmetse ona gideceğim,ciddi manada hani çocukların hayalleri olur ya benimde ufaklığımdan beri hayalim sosyal hizmetlerdi nedense.umarım güzel de bir iş bulabilirim kendime çünkü birilerine yardım edebilmekten çok zevk duyuyorum ve empati yeteneğim çok fazla ,he tabi ki gelişime açık ve kendimi ifade etmeyi iletişimi çok seviyorum,sosyal biri olmamında etkisi var,bu arada iş arayışım devam ediyor gerçi geçirdiğim kanser rahatsızlığını yeneli 8 ay olcak biraz elimi iş konusuna fazla sürmemeye çalışıyorum ama gerçekten önce staj gibi sonra da ciddi manada yapabileceğim bir iş arıyorum duyrulur :D yer beykoz istanbul :)
seneye birde staj yapıcam Allah nasip ederse staj yeri olarak da yardımcı olabilirsiniz

ben bu mimi yapmak isteyen tüm dostlarımı mimliyorum
hadi boş zamanınızda yapın okuyalım :)
sağlıkla kalın

8 yorum:

  1. Wuhuu hızlı bir dönüş yapmışsın mime :) Her bakımdan birikimleri geleceğe aktarma mantığını sevdim, cidden öyle bir anlamı da oluyor blog yazışımızın. Torunlarıma bile okuturum ben blogumu :P

    Geç keşfettiğim blogger'lardan olduğun için yenmiş olduğun hastalığı pek bilmiyordum, güçlü bir mücadelen zaferle çıkmışsın, tebrik ediyorum. Allah herkese şifa ve güç versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun geç olsun sağlam olsun dostluğumuz,amin Allah daim etsin diğer hastalara da bana da.kuvvet ve şifa versin
      Ayrıca evet yorumlar bile hatıra kalacak dusunsene 10 sene.sonra belki seni bulabilecegim 😀😀

      Sil
  2. oleey hadi hayırlı olsun okul yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. sende olmasan yanmışım yorum yapan yok bana bea

    YanıtlaSil
  4. dur seni yeni arkadaşlarımızla tanıştırayım şu yazdığın makale yoluyla ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kim di ki o :D ay çatlıcam :D

      Sil
    2. yeni blogçu arkadaşlarımız da duysun diye bi yazıma senin arnavutköy makalesini koycam :) bu arada, yazılarını dergilere yollasana. istanbul dergilerinin bi listesini yap ve bikaç tane seç yolla iştee :) çatlama yau :)

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir