Sayfalar

27 Aralık 2013 Cuma

Kalemmalem Çekilişinde Kazandım

Bir az önce hem kötü hemde süper bir haber aldım ,iyi güzel bir haberden başlayayım

KalemMalem  blog adresindeki kalemlere bayılıyorum ,çekiliş vardı kazandım

işte cıncık gibi kalem :D (bizim oralarda öle derler)


bu güzel bloğu ziyaret için tıklayın

kalemmalem   <<<<Tıklayınız



hemide 0.5 :D takıntılıyım bu 0.5 e çoğu insan 0.7 kullanıyor sınıfta birgün uç istedim  te arka sıralara kadar gitti muhabbeti kimsede 0.5 yok :D el insafsızlar :D :D



gelelim kötü habere çok sevdiğim bir arkadaşım bugün babasının pankreas kanseri olduğunu öğrendi ağladığı içinde msj ile haber verdihemen aradım acısını paylaştım diyemem kimse kimsenin acısını azaltmaz ama o andaki duygularımı anlatamam ailemde kanser nedir bildiğim ve bunu yakınen de gördüğüm için babaannem de kanserden öldüğü için çok hassasım hastalıklara ,Rabbim hastalanan tüm Müslüman kardeşlerime şafi ismiyle şifa versin inş.Allahım kimseyi canı ile sınamasın ,hepimiz çeşitli sınavlardan geçiyoruz.Bazen çok yanlış düşünüyorum belki ama düşünmeden edemiyorum nerde sefil nerde durumu olmayan varsa ya fakirlik ya hastalık ya daha zor şeylerle sınanıyor.zengin,keyfi keyf olanların sınavları çok basit oluyor .Rabbim sevdiği kulunun günahlarını dökmek için hastalık verirmiş ama gel gör ki insanız canımız tatlı dayanma gücümüz az o sebeple hastalıklar bizim için cidden bir sınav.

Allah yardımcımız olsun Hayırlı cumalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir