Sayfalar

2 Ağustos 2014 Cumartesi

Kayıp Gül- Serdar Özkan



Güzel keyifli bir kitap okuduğumu düşünüyorum he para verip alırmı yım ikincisini hayır çünkü anlatım dili basit ama konu harikaydı.Ancak takasla yada Kütüphaneden temin edip ikincisini devamını okuyabilirim.
Alıntı paylaşıp kitabın içeri hakkında detay vermeyeceğim ama genel olarak İnsanın içindeki insani bencil tarafla ,merhametli ve vakur tarafın karşılaştırması gibi yani bir nevi kişisel gelişim kitabı gibi geldi bana güller aracılığı ve bir annenin kızına verdiği dersler sayesinde çok hoş bir roman ortaya çıkmış sonunda iki eş ruh birbirini tamamlamış.

•    “Ama Mary sonunda kendi düşünü kovalamayı sürdürmüş. Başkalarının beklentilerinin esiri olmamış benim gibi.”

•    “Ama kafa yormam gereken bir şey var. O da, benim tıpkı Artemis gibi, başkalarına bağımlı olduğum gerçeği. Ve bunu gizleyebilmek için de, tanrıça maskesiyle dolaşan bir zavallı olduğum gerçeği!... “


•    “Diana… Hem başkalarından şikayet ediyorsun, hem de kendini bir başkasına soruyorsun. Unutma ki, senin için ben de bir başkasıyım.”


•    “Hiçbirimiz kusursuz değiliz. Kusursuz olmak zorunda da değiliz.”


•    “Peki ya kendi hayatımızı değil de, başkalarının bizim için seçtiği hayatı yaşıyorsak? Bu mu doğal olan?”


•    Peki şimdi ne oldu da fikrin değişti? Yoksa sen de mi “büyüdün” benim gibi?


•    “Düşler gerçekleşecek olanın mayasıdır.”

1 yorum:

  1. vakti zamanında okumuştum ama bir türlü devam etmek fırsatım olmadı , dur bakalım :)

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir