Sayfalar

28 Ağustos 2014 Perşembe

Mim Serisinden Bir Tane Daha Kitap Mimi

KİTAP MİMİ

sevgili kitap eylemi isteyen yapsın demiş yapayım istedim


Senaryo 1: KITAPçıda kitap seçtiğinizi düşünün,bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız ordan oraya koşuşan insanlarla dolu,karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok.Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitap. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek !


-Cok satanlarda bir ara yerini alan ama içindeki boş sayfalar ve kusuruma bakmasın ama yazarın bilgiden yoksun olması sebebiyle ,aslında kitap hani olayların gidişatı açısından iyi ama kelimeler ve edebi açıdan boş

İKİ  CAMİ ARASINDA AŞK




Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel ,hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor,şiddetleniyor ! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz ?

-Devam kitabım yokki benim hiç :) varsada henüz okumamışımdır 

Devam kitabım cidden yok ben tek kitap okumayı seviyorum 


 Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan,dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunzu en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp,gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.


-Babalar ve ogullar olabilir zira beğenmedim ya da donemime denk gelmedi tekrar deneyeceğim okumayı 
Klasik okumayı çok severim normalde

 Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün.İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız ?

-Valla söz konusu canımsa yakarım aga :D :D :D farketmez yani kitap yerine gelir ama can gelmez sağlığım benim için dünyadaki herşeyden kıymetlidir (annem hariç)

Erken Kaybedenleri yakabilirdim :) 


Yapmak isteyen herkes yapabilir arkadaşlar davet ediyorum ...kendimi meydan okuyan su döken ablaklar gibi hissettim :)))

1 yorum:

  1. Emrah serbes yakma be , başka yak:D şaka ya ne istiyorsan yak , senin canın sağolsun :D

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir