Sayfalar

20 Aralık 2014 Cumartesi

Bilinmeyen Adanın Öyküsü-Jose Saramago



Su  gibi akıp giden kitap.
Aslında kısa fakat etkileyici hayatla birebir iç içe ve özgürlüğün ,cesaretin öyküsü
Bittikten sonra bile burada ne anlatmak istemişti dedirten bir kitap
Özellikle son 4 sayfasında kesinlikle ben bir daha düşünmek bir daha okumak bir kaç kere okuyup üzerine düşünmek istedim birazda Nuh tufanını andıran bir bölüm de vardı ama kırk yıl ugraşsam bu denli karışım yapamazdım herhalde anlatmak istediklerimle onu 
İçi bomboş kalın kitaplardan çok daha değerli benim için ve kütüphanemin baş köşesine geçti bile
Zira ben Saramago okumayı çok seviyorum

9 yorum:

  1. Hic okumadim bu yazari.

    Umarim sagligin iyidir,

    YanıtlaSil
  2. okumanı tavsşye ederim bu kitabıyla başlayabilirsin
    sağlıgım şükür daha iyi halenyoğuun şekilde hergün gidip geliyorum ışın tedavisi alıyom ama bugunede şükür

    YanıtlaSil
  3. saramago müthiş bi yazar müthiş. yorumdaki sağlık haberlerine de çok ama çok sevindim kii :)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim Allah razı olsun yüreğinin enginliği kadar muamele görürsün inş hem dünyada hem ahirette ,bana destek olan kimseyi unutmadım sizin sayenizde öyle moralli kalabildim

    YanıtlaSil
  5. oleeey hep moralli ol işte bana neeeee :)

    YanıtlaSil
  6. süpersin ya ben de okuyacağım :D

    YanıtlaSil
  7. ben roman okuyamıyorum ne yapacağım ya?

    YanıtlaSil
  8. çok aşırı romansı kurgusal olmayanlardan devam edebilirsin bence

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir