Sayfalar

8 Aralık 2014 Pazartesi

Deli çocuğun güncesi

Sade,anlaşılır ve hayattan bolumlerle dolu bir deneme kitabı ile geldim bu sefer.Iki gunde.bitirdim, icerigi ile güzel bildiler alintilar vermek.istiyorum ama cok fazla alinti var.internette ve.böyle olunca okuma zevkinizin kaçmasını istemiyorum,
Bizden, çocukluğumuzdan, deliliklerimizden ve aslında yazarın delilik diye.düşündüğü bazi şeylerin ne kadarda bizden ve iç seslerimizden iz taşıdığını gördüm. Benim.için heleki bir bölüm var ki su son.1 seneyi.bana.özetle deselerdi ancak o kadar anlatabilirdim


Bu sayfa resmen beni ve yaşadıklarımı uyguladigim birebir yasadigim seyleri önüme yazi olarak serdi resmen

Velhasil kelam.efenim.kitabi alabilir,okuyabilir ve.bölümler arasindaki bir.cok.konuda derin derin.dusunebilirsiniz.kimi arkadaslara gore fazla basite.indirgensede ben.icinde.hayata dair ve sorgulanmaya deger.cok.sey.buldum ve sorguladim.zira aslında sorguladiklarimin gozume sokusturulmasi gibi birsey oldu benim icin


Bir cocugun deli.güncesi bunu bir cocuk.dusunmusse deli olarak algilanabilir ama her buyugun de.dusunmesi gereken mevzular var.dostlarim, 
En guldurucu yer oyuncak araba.konusuydu
Benden.bu kadar kalın sağlıcakla 
Bol.kitapli.gunler.diliyorum
Seyahat ederken,yolculukta,hastanede, pastanede okunabilir 😀😀

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir