Sayfalar

24 Mart 2015 Salı

Kitap yurdu % 5 indirim size özel

kitap yurdundan mail geldi size özel yüzde 5 indirim diye acaba benden başkalarına da gelmişmidir yoksa cidden bana özelmi siteye girdim her kitap da size özel yazıyor kırmızı ile fiyatı yazıyor yani bana özel bir durummu çok merak ediyorum bu cumartesine kadar geçerliymiş ? bi bakıverin de bana haber edin bana özelse cidden yüklü alışveriş yapcam :D zira kitapyurdundan çok memnunum her gördüğüm yer de de isimlerini övmekten vazgeçmiyorum :D ondan da olabilir ..umarım memnuniyetim devam eder böyle

5 yorum:

  1. Menune bahar gelmis:) son yazima bi baksana ;) kitapyurdu bana bahar kampanyası diye bi yazi yollamis öyle % 5 diye bisi yok bana hehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He ne bileyim ya bu ay ole.oldu yüzde bes yaptılar bana sağolsunlar,bunu duyan bir arkadasimda bana hediye kitap aldı benim sistem ile yoksa Ben bu ay almayacaktim kitap normalinde

      Sil
  2. evet bana özel olmuş :D bu arada adresimi kullanmak isteyenlere cumartesi ye kadar açığım benim adresim üzerinden istediğiniz kitaplara bakabilirim cnm indirimli olanlar mı bakalım ben baktırdım arkadaşda da öle birşey yok bana özel verilmiş :D saolsunlar çok sevindim istediğin varsa kredi kartını kullanabilirsin benim adresimden girip .

    YanıtlaSil
  3. Bende kitaplarımı bahsettiğiniz kitapyurdu sitesinden alıyorum , indirim sadece size özel değil yani sistem şöyle siteden devamlı alışveriş yapıyorsanız size devamlı olarak indirimler geliyor tabi şu da var örneğin bana % 10 indirim olurken size % 5 indirim olabiliyor yani yaptığınız alışverişin parasal olarak değerine bağlı sistem böyle çalışıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bir arkadasim var her ay 1,500 hiç abartmiyorum o.kadar harcama yapıyor kitap yurduna hic indirim vermediler o yüzden ole sandım bilgilendirme için cok tesekkurler kardeşim

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir