Sayfalar

10 Mart 2015 Salı

Okula Yardım !1

Bir okul yardımıyla daha karşınızdayım çok zor bir istek olmadığı için blogumda paylaşma ihtiyacı duydum.gönderimi yapmadan evvel iletişim bölümündeki sorumlu kişiyle kontak kurunuz .inşaAllah faydam olur inş bağış tamamlanır


tıklayınız....
Tıklayınız Yardım İçin Burdan

Fatmalı Yeşilkent İlköğretim Okulu

Kütüphanemiz için kitap ihtiyacımız var.

Okulumuz 1-8. sınıflara eğitim öğretim veren ve 300 öğrencisi bulunan bir kasaba okuludur. Öğrencilerimizin okul kütüphanesi dışında kitap tedarik edecekleri bir yer bulunmamaktadır. Kütüphanemiz için özellikle hikaye ve roman tarzında kitaplara ihtiyacımız bulunmaktadır. Okumayı sevdirebilmek için zengin bir kütüphane oluşturma düşüncesiyle gönüllülerin kitap bağışlarını bekliyoruz.
kısalt
27/02/2012
%İsteklerin Karşılanma Oranı
%83
3 Bağışçının Bağışları ile
  • Gizli Kullanıcı150 adet
    "Kütüphanenize bir katkımız olduysa ne mutlu bize. Küçük arkadaşlarımız bolca okurlar umarız.."

    24/05/2012
    "Sevgili Dila Ablacığım, Ben Fatmalı Yeşilkent İlköğretim Okulu yedinci sınıf öğrencisi Cennet BEKERECİ.Bu mektubu size tüm okuldaki arkadaşlarım ve kardeşlerim adına yazıyorum. Biz bir köy okulunda okuyoruz. Bu nedenle imkanlarımız biraz kısıtlı. Bu yüzden sizin gibi hayır sever insanların yardımları bize tıkandığımız anlarda ilaç gibi geliyor.Umarım bir gün yolunuz buraya düşerse mutlaka şirin okulumuza bekleriz."

    24/05/2012
  • ASLI GÜREŞCİ12 adet
    "okuyun çocuklar, okuyun ki dünyanız genişlesin,umut dolsun,aydınlık olsun.."

  • Gizli Kullanıcı4 adet
    "okuma isteğinizi hiç kaybetmemenizi dilerim, umarım bir katkım olmuştur."

Kayıtlı yorum bulunmamaktadır.
Yorum Ekle
  • Okul
    Fatmalı Yeşilkent İlköğretim Okulu / Kahramanmaraş
    Okulun Sayfasına Git
  • Açık Adres
    Fatmalı Kasabası Yeşilkent Mah.
    Merkez / Kahramanmaraş
  • İletişim Bilgileri
    Okul Yetkilisi
    SALMAN MALKOÇ
    Web adresi
    İletişim E-posta Adresi
    salman.malkoc@hotmail.com
    İletişim Telefonu
    05056228584

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir