Sayfalar

24 Ocak 2013 Perşembe

Mihenk Taşı





Mihenk taşı bitti ve tadı damağınızda kalırya bir çilolatanın işte öyle birşeydi. Kitabı bir günde bitirdim. Gelelim olaya kitap mektuplar çevresinde dönüyor bir kadının aşık olduğu adama büyük bağlılıkla ayrı yerde olsa da duyduğu güven ve aşk sonucu ona yolladığı mektuplar. Mektupları okuyamamış olmak benim için kötüydü.çünkü gerçekten o mektupları merak ettim yazarın dili harikulade kullanışı beni etkiledi okuduğum farklı kitaplardan biriydi çünkü farklı bir tasvir havası,kendini hissettirmeyen merak uyandırma ve sürükleyicilik var.konu olarak çok bilgi katıcı değil ama bir roman olarak ve tasvirleri,psikolojik tahliller,ruhun yansımalarını iyi hissettirmiş okuyucuya. Ne denli zevk alırsınız kişisel zevkinize bağlı ama ben ruh tahlilleri karışık ruh halleri ve kitapta aşk,duygusallık ve yaşamdan ders alma konulu kitapları sevdiğim için bu kitabı çok beğenerek okudum. Çıkardığım sonuç ve ders ne olursa olsun insan dürüst olmalı sevdiklerine karşı ve onların bizi anlamasına fırsat vermeliyiz ve kimi zaman hayatımıza giren insan aslında bir diğerine tamamen bağlı olabilmemiz için bir sebep olabilir hayatta başımıza gelen kötü şeyler bile iyi sonuçlar doğurabilir


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir