Sayfalar

21 Ocak 2013 Pazartesi

Yeni Cicilerim


Hemen kitaptan 50 kişi beğendirerek kazandığım kitaplarım


Altınbilek yayınlarından kazandığım kitabım
 Çok farklı bir anda biten böyle kafamı allak bullak eden ama çok değişik bir tat bırakan kitap.Anlatsam anlatılmaz ama çok hoşuma gitti

Sahibinden.com dan aldığım orjinal ikinci el kitabım aldığım kişi hem kargoyu 2,5 tl şeklinde yolladı bana hemde kitabı bir kere okunmuş çok temiz sıfır gibi.O sebeple bu alışverişimden de yeterince memnun kaldım ayrıca yazarla da ilk tanışmam olacak.Yakın zamanda okuyup yorumlamayı düşünüyorum


Nermin bezmen,kızıla boyalı saçlar ,the secret tanıdığım bir abladan aldım bana hediye etti yani artık benimler ayrıca bir 10 tane falan daha aldım annemin evi bana uzak olduğu için onları gittikçe buraya getirip kütüphaneme ekleyeceğim ve nasip olursa okudukça sizlerle yorumlarımı ve alıntılarımı paylaşacağım.


Kitap Rüyası facebook sayfasından kazandığım ilk ephesus kitabım çok güzel kapağı ile içinden çıkan ayracı ile sayfa kalitesi ile herşeyi ile mükemmel bir kitap.Henüz okumadım yine osman aysu ile ilk tanışmam olacak hem yazar hem yayınevi açısından ilkim olacak kısmetse.


Babil'de Ölüm İstanbulda Aşk şuanda( 21.01.2013 ) okuduğum kitap 50. sayfasındayım harika gidiyor.Bu kitap tek okunması gereken bir kitap the secret ile eş zamanda okumaya çalıştım ama yok kesinlikle sadece buna odaklanılmalı.Yorumumu yine paylaşacağım sizlerle...İskender Pala'nın bu ara İki Dirhem Bir Çekirdek kitabınıda okudum sözlük niteliğinde ders kitabı ile roman karışık bir kitap yani aslında öğrenci olan arkadaşlarımızın işine çok yarayacak bir kitap ve deyim ve atasözlerimize ilgi duyan nerden geldikleri konusunda merakı olanlar içinde çok iyi bir kaynak .Bana sık sık Hadi ya! o kadarda değil ordan mı gelmiş bu söz dedirtti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir