Sayfalar

21 Ağustos 2013 Çarşamba

Blogumu başka gmaile aktarma

Merhaba arkadaşlar bana yardımı dokunan tüm dostlarıma teşekkür ediyorum zaten ben blogu artarmanın yarısını yapmışım sonrada google dan arattığım bir yazı ile nasıl aktarılacağını keşfettim ve tabi iletime yanıt veren arkadaşlarımın da anlatımlarına bakarak blogumu başka gmail adresime aktardım ,Eğer böyle bir sorununuz olursa bende diğer arkadaşlarım gibi sizlere yardımcı olurum yaptığım aşamaları,sonuçta blog işleri gerçekten tecrübe ile oluyor yoksa öle bakakalıyorsun ekrana :))))

Tekrar teşekkürler yeni gmailimden herkese selamlar sevgiler

7 yorum:

  1. Mrb, çok tşk. ederim, epeydir yapmak istediğim şeyi sayenizde yaptım, ancak şu anda izlediğim 2 blog görünüyor ben hotmailden gmaile aktardımdı blogumu, yoksa o maille izlediğim bloglar gitti mi?

    YanıtlaSil
  2. bende şuanda onu bulamıyorum aslında bir formülü vardır da gerçi benim için temizlik oldu bunda bazı ilgimi çekmeyenleri takibe almıyorum ben bloglovinde takip ettiklerimi tıklayıp tekrar takibe aldım başka yöntem bulamadım ama onu da bloghocam a falan sorabiliriz ..

    YanıtlaSil
  3. bende öğrenebilirmiyim nasıl yaptığını :) Şiir bloğumu başka bir isme taşıyıp, bağımsız ve özgür ilan etmeyi düşünüyorum :P

    YanıtlaSil
  4. yanlız takip ettiklerini almayı öğrenemedim onları tekrardan beğeniyorum bloglovinden alıp

    YanıtlaSil
  5. Bu arada hal hatır sorayım nerelerdesin? Nasılsın?

    YanıtlaSil
  6. valla şuanda migrenimle boğuşuyorum eğer bunu atlatırsam bugün süper olacak şimdi ılık bir duş alıp ilaç içeceğim ve geçmesini bekleyeceğim.bakalım uğraşıyorum yani sıcak havalar hiç bana yaramıyor migrenim artıyor

    YanıtlaSil
  7. canım ben daha evvelden nasıl yaptığımı buldum bu yedekleri almakta fayda var önce böyle yapmıştım ben orda buldum resimlerimi aktarınca bütün resimler gitmişti allahtan bunu yapmışım dedim....buyur bak burda anlatılmış sen buraya git ve yedeğini al arşiv oluştura tıkla o inecek onun içinde olcak herşey o rar dosyasını sakla dursun ben işte onun içinde gelen kişi takip listemi yenisine nasıl aktarıcam bunu bulamadım onu da sakin bir kafayla inş araştırıp öğreneceğim yani demem o ki önce ne olur ne olmaz diye bunu yap burdakileri http://www.herturlu.info/2013/04/google-takeout.html


    daha sonra

    Bloggerda nasıl yedek alınır?
    Bloggerda iki çeşit yedek alınır. İlk olarak şablon yedeği ve en kolayıdır. Şablon yedeğini eğer şablon üzerinde sık sık değişiklik yapmayan biriyseniz bir kere alıp saklayabilirsiniz. Eğer değişiklik yapıyorsanız versiyon versiyon saklayabilirsiniz. Yeni yaptığınız değişikliklerin tutmadığını düşünürseniz eski evrsiyonu geri yükleyebilirsiniz. Bloggerda şablon yedeği almak için aşağıdaki yolu takip edin;



    Blogger hesabınıza giriş yapın.
    Şablon sekmesine tıklayın.
    Sağ üst köşede “Yedekle ve Geri Yükle” butonuna tıklayın.
    “Tam Şablonu İndir” butonuna tıklayın.

    Bu işlemleri yaptığınızda şablonunuz widgetler dahil herşeyiyle birlikte .xml formatında bilgisayarınıza inecektir. Yine geri yükleme yapmak ve başka şablon yüklemek için aynı yolu izleyip “Dosya Seç“ butonundan yüklemek istediğiniz .xml formatlı dosyayı seçip “Yükle” butonuna tıklamalısınız.




    SENİN ARADIĞIN SANIRIM BU;

    Bloggerda yazıların yedeğini almak...



    En önemli yedek işlemide budur. Bloggerda yazıların yedeğini almak için aşağıdaKi yolu takip edin.

    Blogger hesabınıza giriş yapın.
    “Ayarlar” sekmesine tıklayın.
    “Diğer” sekmesine geçiş yapın.
    “Blog Araçları” balığı altında “Blogu Dışa Aktar” linkine tıklayın.
    Karşınıza çıkan ekrandan “Blogu İndir” butonuna tıklayın.

    Bu aşamadan sonra blogunuz bilgisayarınıza inecektir. Yine aynı yolu takip ederek aldığınız herhangi bir yedekten geri yükleme yapabilirsiniz. Geri yükleme yapmak için “Blogu İçe Aktar” linkine tıklamalısınız.
    Bloggerda yedek alma işlemi bu kadar.

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir