Sayfalar

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Leylim Ley

Leylim Ley
Döndüm daldan düşen kuru yaprağa
Seher yeli dağıt beni kır beni
Götür tozlarımı burdan uzağa
Yarin çıplak ayağına sür beni

Aldım sazı çıkmış gurbet görmeye
Dönüp yare geldim yüzüm sürmeye
Ne lüzum var şuna buna sormaya
Senden ayrı ne hal oldum gör beni

Ayın şavkı vurur sazım üstüne
Söz söyleyen yoktur sözüm üstüne
Gel ey hilal kaşlım dizim üstüne
Ay bir yandan sen bir yandan sar beni

Yedi yıldır uğramadım yurduma
Dert ortağı aramadım derdime
Geleceksen bir gün düşüp ardıma
Kula değil yüreğine sor beni
 
Sabahattin Ali

2 yorum:

  1. Demek Sabahattin Ali'nindi bu şiir, abim şarkısını çok söylerdi

    YanıtlaSil
  2. evet öyleymiş bende görünce şaşırdım başın öne eğilmesin aldırma gönül aldırma şiiri de ona ait hapishanede yazmış

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir