Sayfalar

30 Ağustos 2013 Cuma

Semaver





Semaver hikayesi beni çok derinden etkiledi nedenini bilemem ama heralde öyle bir olayla karşılaşsam sanırım aynı şekilde ağlardım aynı şekilde tepki verirdi vücudum ve ruhum

Sait Faik in Bohça ,Semaver ve Şehri unutan adam öykülerine bayıldım bayıldım bayıldım

çoğu yazarla ilk tanışmam oluyor diğer arkadaşlar kadar kitap okumuyordum önceden belkide son 5 senedir epey okuyorum diyebilirim ve Sait Faik'in Semaver adlı kitabını öneririm bazen içiniz sıkıldığında açıp bir öykü okumak insanı öyle rahatlatıyor ki anlatılmaz.Her öyküsünde derin anlamlar var çözebilene tabi ki.Anlatacaklarını olay örgüsü içinde hissettirmeden kişinin kendi mantığı ile bir sonuca varmasını istiyor.

Semaver öyküsünde yüreğimizde katılaşmış duyguların birden o sıcacık semaver ile yeniden kıpırdadığını hissedeceksiniz.Ölümün karşısındaki acizliğimizi yaşayın okuyun ve yaşayın diyorum.Sindire sindire okuyun her bir öyküyü.



2 yorum:

  1. Stephen King i Yazar Ayları na mı sakliyorsun canim :)

    YanıtlaSil
  2. onu yorumlamadım cnm yarım bıraktım o kadar berbat ve sıkıcı ki ...okuyamadım o dönememi denk geldi bilmiyorum okuyanlar varsa güzelmi yorumlarsa sevinirim ama ben hiç beğenmedim artık neden bilemiyorum cnm

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir