Sayfalar

8 Kasım 2013 Cuma

Eşini, Bir Harama Bakarken Gören Bir Kadın Ne Hisseder?




Eşini, bir harama bakarken gören bir kadın ne hisseder.?
Bazıları: “Kıskanır.!” diye cevap verecektir.
Kendisini yetersiz hisseden, aynalara küsüp kendini çirkin gören hanımları
bekleyen duygusal bir yıkım ve depresyon değil midir.?
Çünkü dindar hanım olarak o, harama gözünü dikmemiştir.
Irzını, nâmusunu muhafaza etme gayreti içindedir. Aynı hassasiyeti eşinden beklemesi fazla mıdır?
.
“Mü’min erkeklere, gözlerini harama dikmemelerini, ırzlarını da korumalarını söyle!..
Çünkü bu, kendileri için daha temiz bir davranıştır.
Şüphesiz Allah, onların yapmakta olduklarından haberdardır.”(Nûr Sûresi 30)
.
Ne kadar açık ve ne kadar taze bir âyet, değil mi.?
Sanki özellikle bugünler için inmiş gibi…
Demek ki, erkeğin en önemli tesettürü, gözlerini korumak…
Gözler korununca, ırz korunmuş oluyor.
Âyetin son kısmındaki uyarı ise, her vicdana bir karakol mesâbesinde…
“Şüphesiz Allah, onların yapmakta olduklarından haberdardır.”
Yani eşinden, dostundan değil, Allah’tan kork..!
Ve unutma ki, herkesten gizlenebilirsin, herkesi aldatabilirsin, ama Allâh’ı aldatamazsın dercesine…
~
Şebnem Dergisi’nden…

11 yorum:

  1. Ne kadar doğru ... erkeğin en önemli tesettürü, gözlerini korumak… özellikle bu sözü çok beğendim. Hayırlı cumalar bu arada (◡‿◡✿)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı cumalar cnm Allah razı olsun aynen bende o söze bayıldım

      Sil
  2. çok şükür eşimde yeminlen art niyetli bakış hiç yakalamadım olsaydı kendimi aldatılmış hissederdim ALLAH şeytana uydurtmasın Amiin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkadın öyle hissederdi şanslı olan bayanlardansınız çok şükür Allah erkeklerimizi şeytana uydurtmasın tabi bizleride

      Sil
    2. yorumlarınızla beni yanlız bırakmayın inş.arada uğrayın gözüm yorum arıyor :D

      Sil
  3. çok güzel bir paylaşım olmuş, bende evliyim ve Allah'a şükür eşimle aynı düşünceleri paylaşıyoruz. Umarım bir gün tüm erkekler ve tüm kadınlar bu görüşü paylaşıyor olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bu şekilde olur erkeği kadını yok bu işin zaten haram helal meselesi biraz.evet sizin paylaşımlarınızı da çok beğeniyorum evliliiniz blogunuza da aynı huzurla yansıyor ..güzel yorumunuz içinde ayrıca teşekkür ederim

      Sil
    2. beğenmenize sevindim blogumu, sevgiler ;))

      Sil
  4. bizim ülkede erkeklerin bakmaması zor yaaaa

    YanıtlaSil
  5. Güzel paylaşımız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir