Sayfalar

27 Kasım 2013 Çarşamba

İzmir de yaşayan Cahide annemiz için elele....

İzmir de yaşayan Cahide annemiz için elele....


Shemellon arkadaşımın yazısını aynen kopyalıyorum umarım duyarlı orda yardım etmek isteyen insanlara denk gelir yada yardım etmek isteyenler aşağıdaki iletişim adreslerinden ulaşabilirler hiçbirşey yapamazsanız bu linkten irtibata geçiniz


Bugün sizi Cahide annemizi biraz anlatmak istiyorum. Bende 24 saattir kendisini tanıyorum. Ama o beni henüz bilmiyor. Hatta hiç birimizi bilmiyor. Bir şekilde durumundan haberdar olmuş Sibel Hanım. Cahide Anne kendi halinde İzmir / Çiğli de yaşıyor. Kendisini sokaktaki canlara adamış. Zaten durumu iyi olanlar değilde nedense durumu kötü insanlar daha düşkün oluyor canlılara.. Her gün üç kuruş parası ile bu canları doyurmak için uğraşıyormuş. Geçen sene de sobasız ve odunsuz kömürsüz bir kış geçirmiş. Tabi hemen insanın aklına nerde bu belediye muhtarlık diye geçiyor. Büyük ihtimal çevresinde ki kimse durumun farkında bile değiller. Cahide anne yardım da bulunmamış ve başvurmamış olabilir. Hayvan seven insanlar gururlu olur. Net bilmiyorum ama tahmin edebiliyorum. Eşi ölmüş ondan bir maaş alıyor. Oda 550 TL. Birde kızı var bu annenin, hayırsız evlat denilenlerden bu paranın zaten yarısına el koyuyormuş. Kadın bu yaşta evlere temizliğe gidiyor. Sağlık sorunları da var tabi. Evinde 40 yakın kedisi olan bu anne şu aralar gerçekten zor durumda olduğu için Sibel Hanım ona yardım etmeyi düşünerek hemen sosyal ağlarda bir etkinlik açmış.Çokta iyi etmiş. Sobası yokken artık iyi kötü bir sobası ve okuduğum kadarıyla kömür ve odunu sa sağlanmış. Bugün bir kabana ihtiyacı olduğu yazıldı. Yarın ben ve Yılmaz bey ona iki kaban gönderceğiz.

Artık bunları okuduktan sonra gerisi size kalmış.Hani hediyeleşme etkinliği yok mu diye yazanlar. İşte bundan daha iyi ne hediye olabilir ki. Ayrıca karşılığında size iki sıkımlık parfüm değil, sevap defterinize 1 sevap yazılır fenamı olur? Yardım edemiyorsanız bile blogunuz da paylaşın belki yardımcı olmak isteyen çıkar..

Bu günden itibaren header yaptıran kişilerin mama gönderileri kış boyunca Cahide annenin evine gönderilecektir.İzmir de yaşayan bana header yaptıracak arkadaşım Bahçe perim yarın kendisine giderek ilk mamasını bırakacak.Ayrıca durumundan haberdar olacağız sayesinde..

Etkinlik linki

https://www.facebook.com/events/227516954081473/

Gelişmeleri takip edebilirsiniz..

Cahide annenin telefonu: 0539 760 26 20

Adresi:
Cahide Bozkurt

İstasyonaltı mah.
8001/3 sk.no.42
Çiğli - İzmir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir