Sayfalar

8 Kasım 2013 Cuma

Takasım...

 Berrin Çelik arkadaşımla tanıştım ve kitap takası yaptık kendisi bana çok cici iki kitap yolladı kendisine çok teşekkür ediyorum.
Bugün özellikle güzel süpriz oldu bana Allahtan dışarıya çıkmamıştım haberim de yoktu kim o ? kargo .... diye olan muhabbeti özlemişim epeydir bana kargo gelmiyordu :) iyi oldu bu


Ayrıca duyrulur 9 kasım benim doğum günüm :D yani yarın doğum günü kızıyım ben :D :D :D
kendimi biraz nazlım dimi ama :D

Bu kitap da kargodan gelen kitaplardan biri;diğeride kukla onu çekmeye fırsatım olmadı ayrı günlerde yollamıştı

7 yorum:

  1. Keyifli okumalar canım. Tebdil-i kıyafet i ben pek beğenemedim umarım sen seversin.

    YanıtlaSil
  2. kitaplar seni bu kadar mutlu ediyorsa yarın bır tuyapa uğra derim :)
    şimdiden mutlu yıllar umarım en guzel yaşın olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm çok saol dersaneye bile gidemedim yatıyorum grip oldum çok fena eşim saolsun miras bıraktı doğum günümde zaten bünyem zayıf.kahvaltı hazırlaya ca m ona bile halim yok .

      Sil
  3. Berrin'le benim de takas yapma imkanım olmuştu. Çok tatlı biri kendisi :) Kulaklarını çınlatalım :D
    Keyifle oku kitabını

    YanıtlaSil
  4. eşimin çalıştığı yerden de tanış çıktılar zaten bu vesile ile inş yüzyüzede görüşme olanağımız olacak berrinle ayarlarsak.nasip çok şeker biri onunla yüzyüze görüşmek isterim.Teşekkür ederim cnm inş beğenirim kitabı

    YanıtlaSil
  5. Doğum günün kutlu olsun... :) benim burcum değil ama yükselim akrep :))

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir