Sayfalar

16 Mart 2013 Cumartesi

Kitap Kardeşlerimden Gelenler

facebook kitap kardeşliği grubumda hediye gelen kitaplar...

emine böge arkadaşımdan bugün gelen hediyelerim beni çok mutlu etti
çok sevdiğim bir yazarın kitabına kavuştum sayesinde



bu kitap da hanife ıpkin ablamın bana hediyesi ikinci kitap kardeşim olur kendisi :) çok güzel bir kitap hediye etti bana.okuyup yorumlayacağım inşaAllah bu iki kitabı en kısa zamanda.


ayrıca tüm arkadaşlarımıda bu etkinliğe davet ediyorum ortamımızda sizleri görmek beni mutlu eder.Sinem kurt

ayrıca kitaplarımızı takas da edebiliyoruz kitap kardeşlerimizle

http://www.facebook.com/groups/482891398421420/


2 yorum:

  1. Şuan Kırık Kalpler Tamircisini okuyorum. 100. sayfadayım sanırım. Güzel gidiyor kitap biraz olay akışı hızlı gibi ama :))) Keyifli okumalar dilerim... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm yorumunu görünce çok sevindim benimle paylaşmaya değer görmüşsün düşüncelerini bu beni çok mutlu etti ...beraber başlayabilseydik keşke :D ama hız iyidir ya sıkıcı olmasındansa...

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir