Sayfalar

11 Mart 2013 Pazartesi

Şiirce Sevdam.. kemal üci

Elimdeki bir şiir kitabı.Ara ara okudukça beğendiğim satırları dörtlükleri sizlerle paylaşmayı düşünüyorum inşaallah.Bakalım nasıl bir tat bırakacak yüreğimde...

 Sen hayatın kendisini , bense yüreğimi ararım tenhalarda...

 Ey sevgili alkışla kendini;
 Beni bende bitirdin!..


 Yak küllerimin geri kalanlarını çoban ateşi isyanlarında.

 Deniz mavisi gözlerinin baktığı gök kubbede Yitik bir gökkuşağıyım artık.

 Dilsiz acılara arkadaşlık ederken
 Umudumuz bilendi hayatın son demine._özellikle bu iki satırı çok beğendim

 Prangalara esir yüreğime sakladım gülüşünü.
not, prangalara vurulmuş yüreğim cümlesini çoğu şiirde kullanmış yazar bu beni yeterince rahatsız etti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir