Sayfalar

25 Temmuz 2013 Perşembe

Kütüphane Cicileri 2




5 yorum:

  1. Od'u 2 sene önce okumuştum. Ne yazık ki tatmin olamamıştım. Bu kadar derin bir konunun hakkını verememesi İskender Pala'ya karşı bir önyargı oluşturdu bende o günden beri. Tutunamayanlar'ı da senelerdir okumak istiyorum ama bir türlü almak nasip olmadı. Merakle yorumlarını bekliyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım zamanında vermem gerek o zamana kadar okuyabilirsem iyi olacak yada kütüphanede kiler le konuşup ek süre isteyeceğim yani iki kere almış gibi olacağım inş yetişir bakalım neler çıkacak :-) bende merakla bekliyorum okumayı

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım, iskender pala-od'u bende geçen ay migros %40 indiriminden almıştım. daha okumaya sıra gelmedi. ama çokta merak ediyorum. Ayrıca İskender Pala'nın daha önce hiç kitabını okumadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kürk mantolu madonnayı bitirdim şimdi sıra bunda bakalım nasıl bir kitapmış merak ediyordum sonunda buldum şans eseri oda bir baktım kütüphanede bana göz kırpıyor :D

      Sil

Yorumlamanız beni sevindirecektir