Sayfalar

18 Temmuz 2013 Perşembe

Sherlock Holmes /Dörtlerin İmzası


 Ya Leyl ile beraber eş zamanlarda okuduğum bir kitap ,kitap çok yoğun bir zamanıma denk geldi hastanelerde ve yollarda okudum hep ;
Ya Leyl cnm eğer bitirmediysen yorumumu okuma :D :D :D
Yorumunu bekliyorum ,
bende o arada çok arzu ettiğim bir kitaba başlıyorum inşaAllah



Holmes ve Watson Hindistan'daki sömürgelerden İngiltere'ye uzanan bir hazine avcılığının sonucunda işlenen cinayeti kimin işlediğini bulmaya çalışırlar. Kitapta, Sherlock repliklerinin en bilinenlerinden "eğer imkansızı elersen geriye kalan her ne kadar mümkün görünmese de gerçeğin ta kendisi olacaktır" da var






Beni her ne kadar sarmasa da yine çok güzel bir kurgu ile bitti yani aslında olaylar biraz belliydi bir cinayet vakası var ve yine bunu çoğunluğunu çözen tabiki Holmes oldu Watson evlenme teklifi etti ve kabul edildi :) ilginç değil mi birazda duygular girmiş bu kitabımızda işin içine yazar sanırım duygusal bir döneminde yazmış olayda bile biraz duygusallık vardı ,Güzel de bilgiler vardı Hindistan,siyahiler,beyazlar,ingilizler ,kızılderililer hakkında.

Özetleyecek olursam beş değil ama dört yıldızlık bir kitaptı ve aslında aşırı bağlılıklarımızın bizi her zaman iyi yönlere götürmeyeceğini gösterdi bana.Bazen çok samimiyetle bir grubumuz arkadaş çevremiz olur ama her zaman bu arkadaşlığın sonucu iyi olmayabilir....



1 yorum:

  1. Ya ben bi etkinliğe katıldım kitap okuma etkinliği :) onun kitaplarını ayarlamaya çalışıyorum daha bitiremedim kitabı :) Bitirince okurum canım.Bu arada Hak-mar a yemek kitapları gelmiş Oktay UStanın. Güzel tarifler var.Sana hatırlatayım dedim :)

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir