Sayfalar

9 Temmuz 2013 Salı

www.verrr.com

VERRR PAYLAŞMAYI SEVER

Verrr.com u şimdi duydum blogunun duyurusu ile gördüm ve çok beğendim izniyle paylaşmak istedim . Verrr kullanılmayan eşyalarınızı sunabileceğiniz, talep olması halinde ihtiyacı olan birine gönderebileceğiniz bir sosyal sorumluluk projesi. İşleyişi de çok basit; öncelikle siteye üye olup vermek istediğiniz eşyayı ekliyorsunuz. Eşyaya gelen istekler arasında en çok ihtiyacı olanı seçip karşı ödemeli olarak kargoluyorsunuz. Eğer siz de evde bir sürü kullanmadığım eşyam, kıyafetim var diyorsanız mutlaka denemelisiniz...

2 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Çok iyiymiş kullanılmayan, iyi durumda eşyalarımızı birilerine verebiliriz böylece.

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir