Sayfalar

20 Şubat 2013 Çarşamba

Bu kediciklere sahip çıkacak birisi aranıyor

Bu kediciklere sahip çıkacak birisi aranıyor...Arkadaşım aracılığıyla paylaşıyorum

arkadaşlar bu üç kedimiz annemlerin apartmanında doğdu...yaklaşık 5 aylıklar..insana yakın,sıcak kanlı ve tuvalet eğitimleri verilmiştir...bizzat kendi ailem tarafından aşağıda bakılıyor ama sıcak ve ömürlük bir yuvaya ihtiyaçları var...bu albümü paylaşaildiğiniz kadar çok kişiye ulaştırın...çünkü gerçekten sokakta kalamayacak kadar temiz ve cana yakınlar...eğer sahiplenmek isterseniz ya da isteyen arkadaşlarınız olursa bana ulaşabilirsiniz...lütfeeennn teşekkürler...(bu arada üçü de erkek kedi bilginiz olsun)









Benimle de irtibata geçebilirsiniz 








3 yorum:

  1. Of cok guzeller yurtdisina cikmicak olsam su saniye birini alirdim ya insallah birileri sahip cikar ben de blogumda duyurucam canim

    YanıtlaSil
  2. Saol canım ..

    YanıtlaSil

Yorumlamanız beni sevindirecektir