Sayfalar

9 Şubat 2013 Cumartesi

Minikler

Bunlarda benim cicilerim sizlerle paylaşmak istedim aslında çok fazla makyaj yapan biri değilim ojelerimde bekarlığımdan kalma,şimdi pek fazla kullanmıyorum çok kırık tonları kullanıyorum sadece.Oriflame ve avon temsilcisiyim :D ama şuan ikisinide yapmıyorum.Oriflame ın herşeyini çok seviyorum avonunda yüz tonikleri ve parfümünü seviyorum az sonra hangi parfüm olduğunu resimlerden göreceksiniz.

Hep kitaplardan paylaşıyorum birazda yaşantımla alakalı paylaşım yapayım dedim

bu farları oriflame dan indirimli almıştım herkese tavsiye ederim çok güzeller 

bu benim favorim...oriflame menekşe kokulu parfümüm magnolia

bu eşimin parfümü flomboyant ağır ve hoş bir koku oriflame dan

bu soldaki de son avon alışverişimden purbalanca ağır ve tam kadın kokusu

buda eski ojelerimden :D ne sürerdim eskiden kırmızı falan şimdi eşim istemiyor :D



bunlar ufaklar oriflame gece ve gündüz el kremlerim ama çok çabuk bitmiyorlar gerçekten çok faydasını gördüm

yüz temizleme jellerim yine bu şekilde almıştım avondan

buda tutkunu olduğum renk :)


yine çok kullandığım bir renk 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir