Sayfalar

22 Şubat 2013 Cuma

Kitap Avı !!!

The Library of Sarah‘nın başlattığı Bookshelf Scavenger Hunt isimli eğlenceli tag, ”Kitap Avı!!!” ismiyle blogumda! 

Bu güzel etkinliğe bende katılmak istedim...
Amaç kitaplığınızda neler var bir fikiredinmek gibi birşey.Ben hemen soruları cevapladım.Bakmak isteyen buyursun :)

1. İçinde Z harfi geçen kitap/yazar:Balzac/goriot baba
2. Bir klasik:Martin Eden/Jack London
3. Üzerinde anahtar olan kitap:Öyle bir kitabım yok :)
4. Kitaplığında “kitap olmayan” bir şey: Kuran-ı Kerim oda dini kitap gerçi onun dışında kitaplığım yok tv ünitesini kullanıyorum şuanda yani kitaplık dediğim yerde Tv de var :D.
5. Kitaplığındaki en eski zamanda geçen kitap:Ölü Canlar-Gogol olması gerek sanırım
6. Kızlı kapak:Yaban Avı
7. İçinde hayvan olan bir kitap: Vahşetin Çağrısı diye hatırlıyorum epey oldu okuyalı.
8. Erkek anlatıcılı kitap: Leyla Buradan Taşındı-Barış Cem Kaya
9. Sadece harflerden oluşan bir kitap kapağı: Öyle bir kitabım yok
10. İllüstrasyonları olan bir kitap: Hiç o tarz okumadım yaban avı var ama hiç başlamadım fantastik olduğu söyleniyor
11. Altın yaldızlı yazıları olan kapak: Şah & Sultan
12. Kurmaca ya da gerçek bir günlük: Günlük okumayı seviyorum ama malesef yok tavsiyesi olan varsa bana öneri yapabilir
13. Sıkça kullanılan bir isme sahip yazar (örneğin; Smith): Lisa Gardner
14. Kapağında zoom yapılmış görsel olan bir kitap: Bacakaramdaki Şöhret kızın maskeye zoom yapmış
15. Citli ama sırtı çıplak bir kitap:Ciltli kitabım yok
16. Yeşilimsi mavi ya da turkuaz renkli bir kitap kapağı: Yedi Gün Duası-mavi/Zerrin soysal


17. Yıldızlı kapak:
18. Genç yetişkin olmayan bir kitap: İpek ongunun kitapları var 3 4 tane onlar genç kitapları olsa gerek epey önceden okumuştum





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir