Sayfalar

6 Şubat 2013 Çarşamba

Mimlendim bea :)

Sevgili blog arkadaşım iremce den sonra kelebeğin hisleri arkadaşım da mimlemiş beni kendisine çok teşekkür ediyorum

1-neye zaafınız var?mesela neyi yapmıcam dediğiniz halde yapıyorsunuz ya da yemeden duramıyorsunuz , kendinizle cebelleşiyorsunuz? :)
kitap okumayacam gözlerim ağrıyor diyince bile okuyorum :)ve tatlıya zaafım var ama 4 aydır tatlı birşey yemiyorum
2-Sevmek ve sevilmek dersem bana ne anlatırsınız?
eşim derim :) 7 sene çıktım eşimle 8. sene evlendim :) sevmek çok güzel birşey aşk çok güzel
3-Kitaplarınızı yorumlarken neye dikkat edersiniz? Neye göre o kitabı anlatırsınız?
İçinde ilgimi çeken herşeyi yazmak istiyorum :)
4-Hayallerinizin ülkesi neresi? Oraya ilk kez gideceksiniz, orada kiminle olmak ve ne yapmak isterdiniz?
eşimle italyaya gitmek istiyordum.çok ama çok güzel olabilirdi.Genelde yabancı ülkelere ilgi duymuyorum Türkiyeyi çok seviyorum Türkiyeden her şehri gezmek istiyorum
5- Meraklı mısınızdır?  Sizce merak iyi bir huy mu yoksa kötü mü? Ve meraktan şunu bile yaptım dediğiniz bir şey paylaşır mısınız :)
çok meraklı değilimdir.fazla merak iyi değildir.
6- Yaşadığınız şehirde gitmekten ve orada olmaktan mutlu olduğunuz restoran yada  cafe ve orada yediğiniz en güzel yemek ne ki acaba?
şuanda beykozda yeniyim burada gezicek yer bilmiyorum ama bahçelievler de bakırköyde güzel cafeler var ve galeria alışveriş merkezini severim orda sinemaya gitmeyi severim fazla cafelere gitmiyorum çok gezmiyorum açıkçası
7- Hayat kısa ve zaman çok çabuk geçiyor o zaman ....... yapalım.  Nokta noktalı yer senin için neyle dolmalı?
hayat kısa o zaman hayatı dolu dolu yaşamalıyız ve aynı zamanda ibadetlerimizi aksatmamalıyız
8- Doğum gününüzde sizi mutlu edebilecek en büyük sürpriz ne olur?
kitap yada telefon :) birde ayıcıklara bayılırım 25 yaşıma giricem halen ayıcıkları çok seviyorum
9- Hayallerinizdeki işi mi yapıyorsunuz ya da hayalinizdeki yerde misiniz?
hayalimdeki yerdeyim evliyim ve eşimi seviyorum evim için çalışıyorum özgürüm dırdır vırvır yok :)
10- Kendinizle ilgili kimsenin daha önce bilmediği bir şeyi bizimle paylaşır mısınız?
herkes herşeyi bilir genelde :D çok fazla tanıtırım kendimi sevdiklerime .ama nadir insan şiir yazdığımı bilir
11- Dostluk sizin için nedir? Gerçek dost olabildiğinize inanır mısınız? Ve Uğruna neler yaparsınız?

gerçek dost herşeyi benimle paylaşan ve beni dinleyen herşeyimi paylaşabileceğim .Dost uğruna herşey yapılır.Ama aklıma geldi hiç dostum yok benim...malesef öle.arkadaşlarım var ama dostum diyebileceğim kimse yok

şimdi geleyim mimlediklerim için olan sorularımı sormaya ;
1. Şu anda hangi kitabı okuyorsun ?

2. Kitap fiyatları hakkında düşüncelerin nedir ?

3. Sence geçen senenin en iyi yayın evi hangisiydi ?

4. Online kitap alışverişi yapar mısın ?Hangisinden neden?

5. Eşyaların uğuruna inanır mısın ? Uğurlu eşyan var mı ?

6. En son satın aldığın kitap hangisi ?

7.Diyelim ki bir Tardis buldun, uzayda ve zamanda her yere gidebiliyorsun? Nereye, ne zamana gidiyorsun?

8.Oturup sohbet etmek istediğin yazar/yazarlar var mı?

 9. Ve son sorum kaç yaşındasın nerede yaşıyorsun?

ve mimlediğim arkadaşlarım






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir