Sayfalar

13 Şubat 2013 Çarşamba

İç Döküş

Bu ara kafam çok efereli .....Ne yapacağımı bilmeden monoton hayatın içinde oradan oraya savruluyorum.Böyle şeyleri genelde iç döküşlerimi müzik eşliğinde yaparım.Belki de canım çok sıkkın olunca böyle müzik dinliyorum bir yandan kopuyorum tabiri vardır ya öyleyim bir yandan da içim kan ağlıyor diyebilirim insan iki ruh halini nasıl yaşar bilemiyorum ama oluyor işte olmayacak bir şey değil bende oluyor.
Evlendim barklandım herşey çok güzel gidiyor Allaha şükür sekizinci ayı dolduracağım ama bir yandan da olmak istediğim yer böyle bir yer değil evde çamaşır asan bütün gün oturan yemek için bulaşık için kendini parçalayan bir model bana göre değil belki de.
Bir yandan ufak tefek sağlık sorunları ile boğuşurken hayatın aslında çok hızlı aktığını ve benim hiçbir şey yağmadığımı farkettim.Umarım en kısa zamanda düzeltirim ve sizinle paylaşırım.
Evvela bir minik istiyorum böyle yumuk yumuk elleri yumuş yumuş elleri,yanakları olan bir miniş....Ya tam bir anne olmak istiyorum yada hayalleri peşinde koşan hiç büyümeyen bir kız çocuğu....

Ama yine de hiçbir şeyi kafaya takmadan hayata devam :D Her istediğim olacak inşaAllah umutlar tükenmesin yeter ki.Ayrıca beni tanımak adına,yorumlarımı okumak adına beni takip eden herkese gönülden teşekkür ediyorum.Uzak olsak da beni takip eden insanların benim ruhumla,sinemle aynı frekansta olan kişiler olduğunu hissediyorum ve bu beni mutlu etmeye yetiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir