Sayfalar

5 Şubat 2013 Salı

The Secret

Kitap iyi güzel hoş çekim yasası üzerine kurulu.Her anlatılan birbirinin aynısı olana kadar çok iyi gidiyor ama bir yerden sonra geçici bir konuşmalar bütününe dönüyor.Zaten yabancı karakterlerin yer aldığı kitaplarla aram hiç olmadı.Kitaptan alıntılar vereyim okumak isteyen arkadaşlara fikir olur.Kişisel gelişim,çekim yasası,iyi düşün iyi olsun tarzı seviyorsanız hoşunuza gider kitap.Kitabın sonunda şunu dedim eee ben iyi şeyler düşünüyorum olumsuzlukları çekmiyorum ama niye iyi şeyler olmuyor :-) kötü şeyler de olmuyor Allaha bin şükür ama insan sormadan edemiyor işte.Ama şuna şahitim eşim derdi ki otobüs durağında beklerken otobüs gelmezdi derdi:bak ben sigaramı yakayım gelir ve her yaktığında gerçektende otobüs geliyor.bu bir çekim yasası mıdır? Bunun taktirini de size bırakayım .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamanız beni sevindirecektir